Min vilodag

 
SUPER FARMOR BLOGG
    V 47     
 
171126
 GRATTIS 
Linus 
 
Super grattis Linus på din 
namnsdag <3
DAGENS CITAT 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Jag vaknar upp och då är klockan 07.30, vi är på ett hotell
rum jag och min man. Vi har firat mig med dunder och
brak. Nej inte med fylleslag det är ju inte så man
gör när man blir vuxen med stort V.
 
 
Ja jag mår bra och det är bara att sätta på sig kläder och ta sig till frukost.
Ja det är lite de som är grejen med hotell vistelse, frukosten :)
I dag kommer jag och Ari få sällskap av Ellie och Fredrik, 
dom skall ju hem så då är det OK att äta med oss
så dom kommer iväg.
 
 
Det är trevligt och gott, som det bör, sakna rostat bröd.
Annars var allt där, man blir så mätt att magen gör
ont. Hur kul är det då???
 
Vi sitter till 10.30 då måste jag gå upp och hämta mina saker till spa avdelningen.
Vi skall ju spa lite i dag också och det kommer att vara så skönt lite folk
hoppas jag och ingen stress. Jag skall ner nu till massagen och det
kommer att vara så skönt jag lovar. Underbart.
 
50 minuter med klassisk massage vad mer kan jag begära.
Inte ett dugg :) Så då kör jag järnet nu.
 
 
 
 
Kommer ut och där är min man, han väntar på mig, vi skall bubbla lite och det 
är så gottigt. Ångbastun gilla min man som bara den, redig finne vill ha
varm bastu. Vi tar en lunch sen blir det att fixa sig för hem färd.
Jag är nöjd då klockan är 14.30 så det är OK att ta sig hem nu.
 
 
Så nu är vi hemma och jag är nöjd med min dag
här är lite av vad jag fick då allt som allt.
 
Blommor i massor
Ännu mer blommor
Grattis kort
Choklad hjärtan  En korg med go saker, hjälpmedel och vin :) En ny lur :)
Start på fickpengar till Island
Så n u skall jag bara varva ner och se till att min kväll
blir bra och underhållande :)
 
 
En sak bara...he he he Jag kommer hem, OK.
Jag sätter mig och fixar med nya luren, OK.
Alla fiskar ställe sig och glor OK ni är hungriga...
OK Här är mat. Nästa alla fiskar står rak i fjällen :) Ha
ha ha ha  Gott men mat :)
 
 
    Sov gott      
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0