Nu är det så nära....:)

 
SUPER FARMOR BLOGG
    V 47    
171120
 
 GRATTIS 
Cecilia & Sissela 
DAGENS CITAT  
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då har min klocka ringt och jag undrar varför????
Vem har nu ställt den??? Jag hade det inte och jag har definitivt inte
bett den göra så. Efter som jag vakna med ett ryck blev jag klar vaken och
känner att detta var inte vad jag behöver i dag. Jag vill ju bara ha en dag som jag kan
softa på och kanske sätta upp jul saker :). Första advent kommer nästa helg :).
 
 
Men i dag tar jag en tvärtom morgon frukost och lite så där
morgonstök om en stund. Jag kan kanske rent av ta en liten vilopaus :)
Skulle sitta fint som snus :) Jag hoppas på det.  Jag njuter en stund av morgon stund.
Lite läsning skall jag allt ha nu. Aftonbladet nästa.
 
Ja då har jag kollat igenom nyheter och lite FB, då kan jag nog kolla lite tv också :)
Inget som skall stressas i dag känner jag :) Eller är det så att jag skall stressa
skiten av mig i dag?? Jag har inte bestämt mig. Jag lägger mig en stund
på sängen och ser till att dagen rullar på.
 
 
Lite kaffe och lunch hos Camilla som är inne på slutklämmen på Linus penicillin.
Ja det är väl så att jag blir stressad över att Juhani sover hela dan.
Vi skall ju hämta jul saker från vinden. Men vad händer??
Inget jag undrar bara.
 
Ja väl hemma hos Camilla ringer dom från hotellet och vill veta hur många som skall
komma på lördag och om dom skall sova på Hotellet. Nä inte alls. Bara jag
och min man. Men jag tror buffe blir bra till alla för man kan välja
kyckling eller fläskfilé.
 
 
Jag fick också ett samtal till Messes, han skall fixa Bee över helgen.
Ja ja jag får allt lämna in han han på freda och hämta han på
måndag. Jag tycker det får bli OK jag gilla ju min Bee.
 
 
Nå väl hemma igen och nu skall Juhani bara göra... en och en halv timme
senare går vi upp till vinden och hämta jul saker. Gardiner, ljusstakar,
och mina tomtar. Tänk vad bra det kan bli. Nästa helg är det 
advent.
 
Ja jag skall också göra mat till min man som kommer hem i kväll.
Vi skall äta  fläskkotlett , potatis, bea och sallad.  Det blir
bra detta så nu kommer han. Då så middagen blir
sen potatisen är inte klar.
 
Jimmie vill fråga restaurangköket och en röd kött bit till lördagen.
Ja ja gör det det underlättar för mig :) Jag messar nr till Nea.
Så då skall jag och Ari göra kväll, vill i alla fall ha
lite egen tid.
 
Kolla film kanske.
 
 
 
    Sov gott      
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0