Så är det vilodag :)

 
SUPER FARMOR BLOGG
    V 45    
171112 
Dag 316 på året
Konrad & Kurt
 
GRATTIS
 
Till alla pappor i dag
Grattis
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 Min morgon starta med en frukost och lite tid med bara mig :)
Skall invänta ett barn invasion av två trötta tjejer och så
är väl min dag i fullt ös. 
 
Tjejerna är sega och trötta dom är inte alls så uppåt som i går.
Nu skall Ja få in dom i en dusch vilket kan vara så jobbigt
men in kommer dom förr eller senare. Tindra först,
hon skall ju åka först så det är ju bara att
jaga in henne.
 
 
Vi kollar på lite serier innan hon skall hem, en lunch hinner vi också.
Hon är kvar till ett och det är ju OK tycker jag. Vi har lite mer 
tid och det är ju det jag vill ha alltid. Helgen var bra och
jag hoppas det är bra för flickorna också.
 
 
Det är väl inte mer än att följa henne
ner till bilen och säga hej då, älskar dig massor
och tack för denna gång Tindra. Johanna och jag säger hej då.
Vi två går upp igen och nu skall vi invänta Ukki som so skall ner till Ärla.
Han skall jobba med Jimmie nu och det är i Eskilstuna. Så intressant det blir.
Vi komma vara ifrån varann lite i veckorna och det är nog på gott och ont.
Han kommer lite sent och det visar sig att han har varit hos Rickard och Kevin.
Vilken tur att Rickard inte behöver komma till oss...Har lite så där känsla
över han, han är konstig och det är ingen stake i den killen :)
Men vad vet jag det är fars dag och pappan måste 
till sonen, är lite fel.
 
Ja jag vet Ari skall ner till Ärla också, men det är mer för att han skall jobba där.
Inte för att han skall få grejer av sonen. Nä men så är det jag är lite slö
och har en jävla huvudvärk på G det är så jobbigt och så
inte vill ha.
Kollar på tv och inväntar middagen som Juhani skall göra.
Men hur det än blev vart det jag som slutför middagen.
Hur nu det kommer sig. Alltid samma sak när Juhani
skall göra något han är så slö så jävla slö.
 
Men det är nu full speed a head
Jag snackar lite med Ari och han känner att det är
jobbigt att behöva sova i Ärla, men lilla gubben. Det är väl inget.
Du kommer hem och sover på onsdag och sen på helgen. Det funkar
ingen fara. Jag säger god natt till han och sen är det bara att kolla tv och så 
säger jag god natt till världen. 
 
 
    Sov gott     
 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0