Så fortsätter jag

 
SUPER FARMOR BLOGG
    V 46    
171113
 
Kristina & Krister 
 
 
GRATTIS       
 
DAGENS CITAT
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
 Det är en måndag jag är långledig och jag är
uppe med tuppen för att jag har tvättstuga. Jag
behöver hinna äta halva frukosten annars är det jobbigt
nere i tvättstugan.
 
Jag bör leta upp en ljus hållare nu, det är lite av ett måste,
energi på morgonen är ju så viktig. Hej och hå här skall vi fixa inför
mörka mornar. Ja och jag känner att jag har vill ha den stunden och njuta
med fint ljus sken. Så nu skall jag leta ljushållare.
Klockan är 07.00 och jag har tvätt, Juhani bär ner så jag slipper det.
Bra där och då är det bara att fortsätta dagen med tvättstuga.
Det var lite mycket sängkläder, det är ju fasligt mycket.
Jag hade inte så mycket  men det räcker och blir
över. Camilla behöver lite hjälp också.
Så när jag har hängt skall jag köra Linus och tar Camilla med mig hem.
Hon skall till läkaren 13.30 sen till jobbet så vi lämnar Linus och
jag kör hem för lite lunch, Camilla skall inte äta hon är
upprörd. Då är det bara att fixa kaffe till henne och
en macka, hon somna på min soffa.
 
 
Vi har en liten slummer stund.
Det är ju skönt inget annat än tv koll. Bara
softa på soffan. Chill så skönt. Juhani och Ashani skall 
komma och sitta med oss, kul välkommen. Det var ju kul att
se er också. Händer i bland och då blir man förvånad.
 
 
Ja då skall min dotter till läkaren igen, hon måste ta prover
hennes järnbrist är rätt jobbigt. Hon får hela tiden alltid fylla på intravenöst .
Men nu var det lite andra saker också. Hon blir klar 14.30 med läkarbesök och
provtagning. Då skall hon till jobbet och jag skall plocka upp Linus.
Han följer med till i Rönninge.
Lämnar papper dit och det är lite snabb vicit.
Linus hälsa artigt och sen hej då. Nu skall vi hem.
Huvudvärk är på G och den smyger fint i bakhuvudet.
 
 
Lite lagom med tid att bara vara tror jag, Linus får titta på
Disney dags och jag slappar på soffan. Fan vad seg man blir av detta.
Nä hörö killen nu får vi allt hitta på något jag blir seg och trött av att hänga här.
Vad skall vi titta på?? Sophia den förste, nä hä Men Lejon vakten då??? Ja den är bra.
Din pappa kommer det knackar på dörren kom Linus, "vem kommer" Ja Linus vem är det??
Pappa.
 
Hej Thomas vill du ha kaffe??
Klart är det jag har dock inte någon bulla :)
Men det är OK Då så vi kan väl prata om lite av varje, 
kommer fram till att jag skall följa med, och blev bjuden på middag.
Va gott hemmagjorda hamburgare, så goda. Tack för att jag fick komma med :)
 
Då så kvällen är här och jag skall nu slappa.
 
 
    Sov gott     
 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0