Ytterligare en kväll :)

 
SUPER FARMOR BLOGG
    V 44    
171105
 
GRATTIS
Eugen, Eugenia
 
 
DAGENS CITAT 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG   
Vaknar efter en lång intensiv hård natt :)
Nu menar jag med orolig sömn :)
Kom i säng 00.30 och det
känns inte så bra.
 
Nå väl jag har alltså kommit upp på mina fötter och inser att 
mjölken är slut och att jag inte kommer att gilla mitt
kaffe så där väldans bra. Jag kan dricka
utan mjölk men det är inte så gott.
Så lite frukost
 
Morgon stök och sen hopp iväg till jobbet har en 12 - 21 dag i dag.
Hoppas jag har någon kollega i dag det är inte bra att vara
ensam.  Jag är trött på alla misstankar som kommer och
går här. Jag kan nog dubbel kolla många gånger
och jag vill vara i fas med rätt ordning.
 
Det är ju bara att gå på morgonen då.
Ta det lugnt och jag hoppas någon har kaffe med
mjölk att bjuda på. Camilla ringer och bjuder just ner mig på en
härlig kaffe med mjölk :) Kan inte tacka nej till detta. Så nu kör jag på stort.
Det blir vist lunch också :)
 
Jobbar nu så när jag kommer till jobbet är det min gubbe som har problem.
Han har ont i bröstet Jouren underrättades och kommer . Jag tar in han
på sitt rum och lägger han i sängen. Det är jobbigt att se att han
inte mår så bra. Det blir lite jobbigt tycker jag han är så
trött.
 
Ger honom mat och försöker att fixa dricka till han.
Han vill vila och jag låter han göra det. Han
kan gått få vila jag gillar inte detta.
 
Plockar lite och ser till att det är bra överallt. Skall prata men Lydiah som
jobbar på B sidan med Cajsa i dag. Så jag berättar lite om gårdagen.
Det har hänt förut hörde jag. Då skall man skriva avvikelse på
detta tycker jag. Det är så knasigt här nu vet inte var
skutan är på väg. Men det är nog bara att köra på .
 
Middag jag har två tjejer här båda fick samma pass så det verkar vara sjukt.
Jag är inte ansvarig för detta så vi är tre och???? Nu är det så. Middan
kommer och mannen är inte hemma, hans bror tog honom.
Inte så bra då han skall ha en spruta. Men ingen
boende kommer hem. Hur länge tänker
han vara borta.
 
Min gubbe kommer hem vid 19 tiden det är sent och jag känner
att det inte var så bra. Ingen mat bara till sängen nu, han är trött och
han är slut. Lägger honom och han vill sova nu.
 
Vi hinner med dusch på två och vi kan sen se till att kvällen
blir som en himmelskt lugn kväll. Tjejerna går hem och jag
inväntar natten. Ger rapport och det är bara att gå
hem. Jag är lite slut måste jag lova tycker det är
jobbigt. Hjärnan är slut.
 
Väl hemma tar jag en kaffe och nu är det
bara sängen kvar.
 
 
    Sov gott     
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0