Ytterligare en söndag med jobb

 
SUPER FARMOR BLOGG
    V 46    
171119
 
 GRATTIS
  Elisabeth & Lisbeth   
 
Stort grattis till dig
Elisabeth 
DAGENS CITAT 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då har jag kommit till en söndag, en söndag med ett
morgonpass tillsammans med Silvia. Men först allt morgon
stök och min efterlängtade frukost.
 
 
Läser i tidningen om kändisars öden, en ny perigord med avfall från kändis
världen har startat igen. Rickard Wolff, Malcolm Young Davis Cassidy
bara några som har gott i väg till himlen, dock inte David än,
han är i behov av en ny lever, men han skall vara illa där
ann.
 
Jag skulle läsa om Zlatans återkomst till laget men det kunde man inte
den ligger på betalavdelningen så då får jag läsa det sen. Det är 
många vintersporter nu som sätter sprutt. Skidlagen är
på G och det står lite i dom i tidningen inför tävlingar.
 
Ja du vet att du kan läsa själv vad som bjuds på 
dagens nyheter, du kan ju också välja att titta på nyhetsmorgon
eller senare sändningar på tv. Ja då skall jag fara iväg mot mitt jobb i Huddinge.
Och se vad för spännande saker som händer här i dag. så mot Bee.
 
 
På jobbet är det full rulle direkt, måste ringa jouren för två saker.
Och sen blir det grinig farbror och så lite annat. Det var bara
jag som dela medicin och det kan ju vara jobbigt värre. 
Jag hoppas allt är utdelat och att allt är bra.
Jag sliter på och så kommer jag till
den fina tiden på dagen då
jag har lunch.
 
Då är det bara en timme kvar på denna arbetsdag, jag kommer att sluta ett.
Jag skall planera in lite saker med tårta på jobbet eller något annat.
Men i dag är det i dag, gubben sover hemma och jag skall
ha en liten tid med han :)
 
 
Då så gubben lilla vad skall vi hitta på??
Ha ha inte mer än att gå och handla i Tumba centrum.
Ja ja det kan ju vara lite skoj eller. Jag har massa ideer att handla.
Men det är tydligen bara de som man måste ha så tråkigt tycker jag.
Nå väl lite grinig blev han också när jag ville blippa själv i ställe för att gå till
en kassa. Han gick i väg och spela på trav. Typiskt karlar :)
 
Då skall vi hem och förbereda middag, allt går så bra,
tills Ari upptäcker att han inte satt på ugnen :) Maten är inte klar på
långa vägar så bara Ari :) Undra hur han mår egentligen, börja bli lätt orolig
kan jag lova. Dement??? Kanske det är inte omöjligt, kan musiker bli det kan väl
mark och anläggare bli det. Han till och med snackar med spelet, precis som om det skulle 
lyssna. Märk rädd.
 
 
Nu skall jag göra kväll med att kolla på TV lite. Det
är Hellenius hörna med roliga gäster.
Ses i morgon.
 
 
    Sov gott      
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0