Aria dag

 
SUPER FARMOR BLOGG
Vad 41  
80 dagar kvar av året
171012
Valfrid & Manfred
GRATTIS
 
Stort grattis till min man.
Ari Han fyller år i dag ock
blir grattad av stora familjen 
 
 
DAGENS CITAT  
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
När man vaknar och upptäcker att jag fortfarande är trött,
då är det inte så kul. Min kropp är tung och jag har ingen energi.
Hur startar man då??? Hur fixar man så att jag blir på fylld och känner mig
gladare och mer uppåt :)Spiralen går uppåt sen nedåt helt vanligt hos alla människor.
Ja det är sant och det är så det är men när den är på G ner är det jobbigt om man själv märker det.
 
Men nu tar jag tag i min dag så det inte blir moll hela dagen. Kommer att jobba med
Silvia i kväll så det kan vara skoj. Vi skall campa i hopp in för kvällen :) Så då kör jag 
morgon nu då :) Frukost efter morgon stök och vissa flyttningar på saker :)
Men sitter nu och njuter av min frukost, skall läsa nyheter och så i
invänta min nya spis. 
 
Nå väl nu skall jag ta Wilma på promenad och sen till
Skärholmen, skall träffa Anna och lilla bäbisen.
Hon har nu blivit sex månader och är
fortfarande en liten skit
Fin är hon.
 
Nu är det bara jobbet som gäller.
Har ingen som helst lust egentligen, men jag kan nog bara 
åka dit så blir allt bra :). Börjar 14.00 och hinner med att ta en kaffe
och sen är det bara att köra igång med dagens jobb. Vi har lite förkylningar och
andra problem. Hoppas att att det blir bättre med dem, inge kul att känna sig sjuk. Och 
det är ju så att dom smittar oss också. och det är ju en kollega som har varit mycket sjuk här.
Inte bra alls.
 
Nå väl skall hämta Juhani i dag så det är nog bara att fara till Slagsta
efter mitt jobb, han skall sluta lite tidigare och det är ju bar. Annars är det ju
22 som gäller. Men eftersom pappa fyller år så fick han sluta tidigare. Det var ju 
bra de då.
 
Hemma och trött skall nog bara lägga mig och dra täcket över huvudet.
Tack och adjö för i dag. Jobb klockan sju i morgon så sova nu.
  
Sov gott 
 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0