Efter regn kommer solsken.

 
SUPER FARMOR BLOGG
Vad 41  
171014
Stellan
GRATTIS
 
 
DAGENS CITAT  
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 
 Jag är ledig vilket behövs då jag är på G
att bli snorig igen. Hur ser det ut? Inte så bra vill
jag lova. Men skall kurera mig så bra som det bara går.
Första etappen är varma fötter. Och varmt på kroppen so
en morgonrock :)
 
 
Frukost skall intas och avslutas med kaffe och en smörgås.
Lite läsning på nätet om nyheter och så en koll på FB.
Så är jag på G och kommer på att korten från i
går missades så dom får komma i dag.
Nyheter först :)
 
 Bo Holmström har lämnat oss .
En av Sveriges bästa reporter enligt mig.
Vila i frid 
 
 
Det är som vanligt massa onödigt våld  världen,
några gripna för olika våldsbrott. Och Zlatan grattar en kvinna
som jobbat med Malmö FF i 40 år. Vad var det mer, jo det brinner massa
i USA, Kalifornien, 35 stycken döda just nu. Helt Hilarious.
 
 Då tar vi lite kort från i går här då :)
 
Haylie äter mat hon provar golvet :) Joline lånar min hund :)
 
Johanna och Amanda äter också.  Nea poserar
 
Haylie ville bada, men farmor var är ditt badkar??  Joline har mys med pappa
 
 Ja det är väl bara att göra det bästa av dagen.
Marknad med alla gråa moln och ingen
solmarkering någon stans. Nä det
ör inte för mig jag är för trött
helt enkelt. Jag vill inte
gå och frysa.
Så jag planerar om min dag och gubben skall till Länna till
Thomas och hämta saker. Jag tar en kaffe med Camilla och känner
att det var ju inte så upplyftande då min älskade dotter är sjuk i sin jävla
SLE. Hon har ont i hela kroppen och hon känner sig som om hon har influensa.
Hon är trött hon är jävla less och hon är snarstucken. Härlig kombo :)
 
Vi pratar lite och hon vill inte ha de så här. Hon är nog på väg in i väggen. 
Har inte sätt henne så uppjagad över ingenting. Det ser inte så
bra ut detta. Det är ju fan om det skall gå så illa för henne.
Hon är en människa som verkligen kan ställa upp och
få svart att bli vitt och uppmuntrar alltid
alla.
 
 
 
Ari kom förbi och snacka om att han måste ta bilen till Ärla 
för att lämna saker till Jimmie. Han säger att det är ingen bra ide
att jag hänger på om det skall regna hela dan. Nä det är sant jag vill inte
det jag är less på regn och blöta kläder. Så jag blir kvar hos Camilla en stund.
Hon skall ut med Linus och gran frun vilket hon inte känner för eftersom hon inte
är så bra eller pigg överhuvudtaget.
 
Jag kör dom ner till hennes jobb där hon kan låta Linus leka.
Hon ser inte så glad ut. Hon är nog less på det mesta just nu.
Orättvist tycker jag men hon har det jävligt jobbigt just nu.
Hoppas det blir bra med nya medicinen.
 
Nå väl jag åker hem och på börjar middagen, skall puttra en stund.
Kyckling, wokgrönsaker och god sås :) Det blir bra det jag fixar
också min ingefära dricka. Så nu finns det resurser till mig.
Jag poppar lite Sweet och annan god musik.
 
Hittar riktigt bra låtar. Så jag har haft lite nostalgi tripp.
Sen rusar klockan iväg och Ari kom hem runt
18.30 Han  har köpt en tröja och en mössa
till mig :) Så söt :)
 
Vi äter och vi skall nu ta en bra kväll framför tv eller vid datorn.
Vet inte än f¨å se :) Jamen jag tar och kollar på klassträffen.
Gubben kollar nog på film på datorn.
 
Jag tar en kaffe till filmenterminator 5 som startar nu.
Kollar den i sängen. Roligast kommentarerna  i den filmen.
Heja Arnold 
 
Sov gott  
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0