En träff med ASP

 

SUPER FARMOR BLOGG
Vad 43    
171023
 Evert & Eilert
GRATTIS
 
FN dagen
 
 
 
DAGENS CITAT   
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG  
 Att sova länge är en dröm jag har som kommer i
bland och då känns det helt underbart. I går
somna jag säkert 21.30, vakna till några
gånger under natten men inte helt.
kliver upp utan klocka vid 05.40
utvilad :)  Bara en sån sak :)
Magiskt.
 
 
Lite kaffe och lite annat på morgonen som det bör :)
Det är ju OK och jag känner att min dag startar
med största lugnet i kroppen :) Skönt.
 
Då skall jag ta mig till Camilla för att hjälpa henne med Linus till dagis och
hon till jobbet. Jag skall tanka och sen mot Skogås. Och nu var det halt och
massa bilar, långtradare, lastbilar och bussar överallt. Detta kommer att ta tid
vill jag lova. Men det är ju OK Jag kommer fram när jag kommer.
 
ACP har dukat upp med frukost Hugo som alltid fick en bok 
av henne också. Fan vad kul Tack. Johanna var också där, en störtskön
timmis som jobbade med oss på B sidan förr :). Så kul förmiddag och man behöver
detta. Träffa underbara människor som ger en bra energi :) Så här sitter vi och snackar och skrattar.
 
Tiden rusar förbi och vi skall lämna ACP. Johanna skall till jobbet och
jag skall besikta Bee. Vägen hem är mycket lättare då det inte är så mycket trafik.
Är hemma på 30 min. Ja lunchen i dag blir en kaffe för jag åt en rejäl frukost. Det är nu dags att
ta sig till besiktningen.
Hur går det för Bee på läkarkollen??
Ja jag är så nervös och det är på känn att det
är något som inte kommer att vara bra och det är ju inte så bra de.
Han tar Bee på en tur och sen är det bara att titta på nät han blir undersökt.
jag skall ta en tur på vägen på högt varv och sen komma in igen. Ja det går ju bra.
Men avgaserna är inte rätt.
Så två 2:r, en på co halten och en på blinkerslampa på höger backspegel.
Lite udda men det är så annars var han fin och klara testerna. Det är
bra :). Nu skall dessa åtgärdas och det betyder att jag skall lämna
han på verkstan igen :) och det kostar pengar....
 
Men det är nog så livet rullar på. Jag tar hem Linus också när
jag ändå är där och skall ta en kaffe med dottern. Så på
Brinken en stund tar en kaffe och sen far jag hem
för lite middag som skall fixas.
 
Fläskfilé med sås och ris.
Det är ju bara att köra på gubben kommer snart.
Det blir middag vid sex så det är ju lite senare än vad
vi brukar. Jag hoppas att det är OK för en hungrig man han
är lite van vid att ha middag när han kommer hem :)
 
Nå väl det blir lite TV Dr. Phia och så Miami CSI.
 
Jag somnar också efter nio i dag också.
 
 
Sov gott   
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0