Förkyld Hugo på ledig dag

 
SUPER FARMOR BLOGG
Vad 40 
171005
 Bror
GRATTIS
 
 
DAGENS CITAT 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 Då skall jag köra denna dag som för mig är rätt jobbig.
Förkylningen är lite väl geggig och snorig Hugo.
Hosta från världskartan är jobbig
Allt är jobbigt.
 
Stakars mig jag är inte alls på alerten.
Jag är inte alls så pigg som jag helst skulle vilja
vara. Har lite att stå i och skall röntga tummen i dag.
Måste alltså åka in till stan kommunalt i dag :(
 
Nå väl jag skall nog ta en frukost hos Camilla först.
Vad kul att fika med vuxen person istället för ensam och övergiven.
Jag har då en yoghurt med flingor och kaffe med en macka. Linus åt också
sin yoghurt så det var ju bra. Jag kör ner han efter som jag ändå skall iväg till fack
möte i Flemingsberg. Så det är bara att lämna och sen var det så att jag skall åka mot mitt möte.
 
I Flemingsberg blir det lite jobbigt efter som jag
blir så stressad av detta skit på jobbet, kränkningarna och allt.
Ja det blir ett långt samtal. Och vi har ett jävla bra möte hoppas det 
händer något. Jag är lite besviken på chefens agerande. Men det är bara att
se att det är sådan hon är.
Nu är jag klar och Camilla ringer och bjuder på lunch. Det hinner jag innan jag skall
ta tåget till centralen och sen tunnelbanan till Hötorget, city röntgen.
Ja lite mat då. Tack Camilla gott kaffe och en kanelbulle.
Kan inte vara bättre.
 
Nu måste jag åka skall försöka fixa mina glasögon dom svarta.
Lite jobbigt med onda glsaögon måste jag säga. Men nu skall jag se
om det blir bättre med dessa nya silikon grejer på näsan. Det ser bra ut och jag
hoppas dom hjälper. För det är inte så roligt med ond näsa :)
Sitter på tåget nu mot röntgen på Hötorget. Kommer av vid
centralen med lätt panik känsla då spåret går under vatten och jag är lite 
ogillande detta. Men kommer upp på jorden i levande form så det är ju bra.
Det tar inte så lång tid för mig att röntga, nu skall jag hem till Tumba.
 
Hemma har Juhani lagat maten, wow han kan om han bara vill.
Så kul att se faktisk. Efter en god middag skall jag lägga mig i
soffan för jag har en vän att träffa i morgon. Och då
vill jag vara pigg :)
 
 
Tack för i dag :) 
 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0