Hemma sjuk

 
SUPER FARMOR BLOGG
Vad 40 
171007
 Birgitta & Britta
GRATTIS
 
 
DAGENS CITAT  
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
Jag vaknar för det är för ljust i rummet.
Jag kan sova när det är ljust men min hjärna
vaknar lite för tidigt av att det är ljust i rummet.
om jag somnar på dagen sover jag aldrig mer en 
1 timme för att det just är ljust. När man ligger på
sjukhuset sover man bara 20 minuter i taget :)
Nå väl jag är uppe nu och skall nog slappa i dag också. Jag vill vara så 
bra som jag bara kan på måndag när jag skall komma tillbaka :
Tre dagar skall räcka tycker läkare, och kanske det jag
har ingen jobbig förkylning bara bihålorna :)
Så vi satsar på att jag är OK på måndag
Nu till morgon stök.
 
Frukost.
Jag njuter av min frukost och den är ju viktig.
Den smakar extra gott för att du är lite hungrig efter en nattfasta på 
6 - 7 timmar. Den är extra nyttigt också, kan inte tjata tillräckligt om detta.
Men det är bra det kanske någon startar att äta frukost. I förr går när jag var i 
stan och röntga tummen så kom två killar på tåget på Flemingsberg, två killar som 
pluggar. Ena killa hade bara ätit en mandarin på hela dagen. Ingen frukost, ingen lunch utan
en mellis mandarin. Han största dilemma var att han inte orkar plugga när han kommer hem.
Vad konstigt :)
 
Nå väl jag skall läsa nyheter och se om det är något av intresse i dag.
Efter dagens koll är det ju bara att fortsätta dagen och se om
den ger något speciellt vilket jag kan tvivla på. Jag
kommer att hålla låg profil och det är nog bra 
det. Jag vill ju bli bra.
 
Har valt att sitta i soffan hela dagen, sover lite
och känner mig slö som en sovande gris.
Jag har inget planerat i dag så jag
tänker fortsätta denna dag 
så här.
Lady Di
Tittar på de där om bröllopsklänningar. I USA så är det viktigt att alla andra
tycker om din klänning än bruden själv så skumt och så himla dumt
kan jag tycka. En tjej som är pappas flicka ville ha en klänning
som kosta 30 tusen dollar och pappan ja jo jag fixar detta.
Herre gud det är ju absurt.
 
Men här sitter jag och kollar på tv, min rygg får en väldigt ont 
känsla. Jag gillar inte att ligga still, jag vill röra mig
hoppas på morgon dagen. Här kommer middagen
det är gubben som fixat korvstroganoff.
Inte så illa.
Vi har också fått upp lite kartonger och även badkaret, helt plötsligt
fick vi ett badrum med mera plats :) Nu kan man få in sina saker som man skall.
IKEA bör få ett besök snart behöver lampor, hylla till badrummet så det blir bra det
också. Men nu skall ju mannen först bli grattad den 12 oktober. Men nu tar jag en dag i taget.
Klassfesten är nu på TV så den skall jag titta på.
Harry Potter på en annan kanal och Lucifer på datorn.
Kan bli svårt att välja :) Men klassfesten först.  Det blir lite
häng i soffan. Sen blir det.Lucifer Bra serie. 
 
 
Sov gott 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0