I dag är det morgon pass som väntar

 
SUPER FARMOR BLOGG
Vad 42   
171019 
Tore & Tor
GRATTIS
 
 
DAGENS CITAT   
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 Efter en natt som har varit bra så är det en ny dag.
Morgon bestyr och jag med den, all bestyr på morgonen är
klart och då väntar frukost med allt den innebär. Läsa nyheter och
sen är det bara att rulla och i väg mot Huddinge. 
 
Plockar Maria på Passvägen och i vändplan trodde jag Bee tappa avgasröret eller
något annat viktigt . Jobbi t son fan blev det. Nu är det gasen på halvfart så
styr Bee mot jobbet och allt som de innebär. Kommer upp 06.55 och tar
rapport av natten. Här har det varit lugnt och då innebär det att
allt är bra.
 
Men vad är min kollega??? Hon som skulle börjar sju???
Nä jag är ensam väldigt ensam. Det är inte alls så kul att känna detta.
Jag kan inte ta alla själv, fixa en kompis nu tack. Jag börja och då är det
bara att ge mediciner och se till att de får frukost. Bädda och städa gör jag sen.
Klockan 9 kom Janet, bra då är vi två i alla fall. Tur att Maram var här. Jag jobba på och
allt blev super bra och det är jag glad över.
Kurt kommer till 12 så då är det lugnt. Jag hoppas på
min dag blir lugn och fin. Starten var inte så bra men resten då?
Men hallå lunchen serveras utan potatis ingen mos heller. Vad är detta??
Hur kan nu detta komma sig jag vill bara gå hem. Jag har också fixat min
semester som den skall vara under jul :)
Nu åker jag hem, handlar på ICA Tumba. Camilla skall ha ägg.
Jag hämta ut medicin. En fika hos Camilla sitter aldrig fel.
Middan skall fixas. Kött och råstekt potatis. Gott.
Njuta av kaffe och kolla på TV.
 
Här är det då jag alltid somnar
trött människa :)  
 
 
Sov gott   
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0