Ja vad skall jag säga?

 
SUPER FARMOR BLOGG
Vad 40
 
171004
 
GRATTIS
 
 
DAGENS CITAT 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 Vaknar av snor Hugo i sängen, Har jag drömt eller har näsan runnit hela natten?
Den har runnit.... Jag är dunder snorig och det är inte någon mening att jobba
tycker jag. Men det är nog bara att gå dit och så visa chefen att man
är dålig. Hon vill att vi är på plats och smittar de gamla.
Konstigt tycker jag som har lärt mig att de är så
sköra. Undra vad hon är utbildad
någonstans.
 
Frukost och lite koll på verkligheten i form av
nyhetsforum. Tillsammans med min frukost. Jag måste
leta rätt på mina ljus så jag kan tända lite för nu är det perfekt
med ett ljus i tillvaron :) Annars får jag allt köpa nya tills jag hittar mina.
Hut kul är det på en skala?? Är dom kastade?? Hoppas inte det jag blir då super
färbannad kan jag lova. Nu är det hög tid att dra sig mot jobbet.
 
 
Tar en sväng för att plocka upp Linus som skall till dagis.
Camilla ser inte så bra än men det är bättre än i går.
Så då kommer det att gå mot rätt håll och jag
kan nog se en ljusning.
 
Linus vinka glatt och jag åker mot jobbet. Kommer i tid
så det känns bra. Ger Eva en blomma som tack för i går hon
räddade Camilla från ett nervsammanbrott. Det var snällt :) Jag är så
tacksam. Tack. Då går jag in på min avdelning och skall snart börja jobba.
Vi är tre i dag tänk tre :) Vilken lyx det känns väldigt bra vill jag lova. Vi har två st.
kvar att plocka upp och se till att de kommer upp. Min kontakt boende och en annan man.
 
Det är mycket som händer kring min man och hans ben,
jag känner att det kan vara allvarligt. Inget man skall låta gå förbi.
Pratar med ssk och vi trixar och fixar vi skall nog få koll på detta ben.
Dokumentera allt så jag har ryggen fri, viktigt. Jag gör det som är i min makt.
 
Klockan går och det har gott bra att jobba trotts förkylningen.
Jag kommer hem vid 14 tiden då brakar allt loss. Tur att
jag skall äta middag med Camilla, det blir lättare
att fixa med förkylningen då. Behöver inte
anstränga mig.
 
Far ner till dagis och plockar med Linus, vi skall baka.
Inte jag dock med snorig näsa då :) Nej men Linus skall baka bullar
med mamma och kanelbullar blir det så gott. Till middag är det pannkakor
sylt och glass. Tunna fint gräddade av Thomas. Ari åt massa pannkakor, hur får
han isig dom?? Helt otroligt.
 
Men det går tydligen :)
Kaffe på maten med toscabullar ,
jätte goda. Vi är rätt många som äter i dag :)
Kim, Lillevi, Ari, Jag, Camilla, Thomas och Linus.
Linus åt i alla fall två pappkakor, han är liten i maten så
två är Hugo många för han :)
Ja men då tackar vi för oss för jag vill bara åka hem och sova, trött
och slut som artist. Har rätt mycket att stå i i morgon. Så det är
nog bra att komma hem och sova lite. Jag är lite så där
slö och trött så nu när jag är hemma skall jag
nog bara lägga mig och sova.
 
Sov gott när det blir din tur.
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0