Jag kör ett kvällspass

 

SUPER FARMOR BLOGG
Vad 43     
 
171026
Amanda & Rasmus
GRATTIS
 Grattis Amanda på
namnsdagen
 
 
 
 
DAGENS CITAT 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG  
Efter en tuff natt så skall man ha tvätt stuga :(
Ja jag visste väl inte att det var sån kväll i går den
bara kom som ett brev på posten. Trött och så seg :)
Men hänger inte läpp för det.
Rusar ner till tvätten och va...kommer inte in, varför??
Kollar igen, fan jag tog tid 11 - 14 Hur tänkte jag nu?? Jag
får nog hoppas på att tvätten går smidigt i dag. Asså jag måste
ha sovit när jag boka tid.
 
Då är det nog bara att ta frukost och så vänta fyra timmar på min tid i tvätten :)
Lite FB och nyheter då, medans jag väntar. Barn lär ju vakna snart.
Och först upp är denna tös. Farmors rödtott :)
 
 
 
Alla barnen vakna och Nea ringde när hon lämna Ärla.
Hon skulle till Linda först på sjukhuset. Det är ju OK. Jag har ju 
tvätten att slåss med. Lite kaffe och så vänta på rätt tid.
 
Nea kom till mig 20 minuter innan tvättstuga så hon hänger på.
Det var ju bra då kan jag snacka och fråga lite hur Lind mår.
Hoppas hon får Linda med sig till Ärla hon kan behöva
det. Så nu är det ju lite lunch som skall fixas. klockan 
är redan 12. Köttbullar och makaroner får duga.
 
Jag då är det bara att ta tvätten igen.
Ta upp allt och jag känner att jag är klar och
hinner med en kaffe hos Camilla också, Nea och barnen
åker igen klockan ett. Dom svänger förbi sjukhuset ingen. Det är
så det får bli. ja jag är hos Camilla nu och tar kaffe.
 
Klockan rusar lite just nu....precis nu och jag måste ge mig av
till jobbet. Hare ett kvällspass med Maria. Hon och jag med världen.
Hur skall detta fungera? Men ha ha det gör det säkert. Jag är lätt att jobba
med och det är ju så bra, tycker jag :)
 
Träffar på Admin Eva, pratar om min tandläkaren tid den första november.
Behöver kompa på morgonen eller så tar jag semester. Du får
välja äger jag. Lätt för henne. Men det blir semester,
lika så bra om jag kommer till 10 då är ju allt klart,
jag är ju inte till stor hjälp då :)
 
Nå väl jag och Maria kör hela registret och vi blir klara med allt strax där vid 19.30.
Alltså vilken dag helt otroligt vad allt gick smidigt. Jag är imponerad som få.
Ja natten kommer också där vid 20.10 hon är riktigt tidig.
Ja då är det väl bara för mig att gå.
 
Maria vill ha skjuts till Huddinge, det går bra. Nu styr jag min kosa hem.
Huvudvärk över vänster öga, inte så roligt men så är det. Tar lite
kaffe med Ari och diskuterar lite om julklappar. Kan behöva
komma till Ullared.
 
Nä tack för i dag.
 
 
Sov gott    
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0