Middag hos min bror

 
SUPER FARMOR BLOGG
    V 43     
171028
 
 
GRATTIS
   
DAGENS CITAT  
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG  
Idag har jag sovit länge nästan åtta timmar det känns udda.
Men jag lade mig sen och  det kan ju resultera i att jag
sov till åtta. Hamna i säng vid 24.00 tiden :)
Men det är ju OK .
 
Har haft en jobbig natt med lite märkliga  drömmar och lite så
stökig natt. Jag vet varför och det är INTE ok jag har haft
så orolig sömn att det känns som mitt huvud är tyngre 
än kroppen i dag, vilket inte är så himla
skojigt :)
 
Men jag börjar min dag med frukost, jag hör hur det regnar utanför fönstret.
Det är tråkigt väder på en ledig dag, då måste jag göra roliga saker i
dag. Nu skall jag läsa lite nyheter och kolla på FB vad som
händer.
 
Jag såg ett klipp på Zlatan :) Han är på G nu så då hoppas vi på nystart i januari :)
Det var mycket om Idol och vem som åker ut eller inte. Det var tufft faktiskt.
Duettsång och dessa människor har inge sjungit duett förr. Men 
tävling är tävling.
 
Det var massa annat på Aftonbladet också.
Massa elände om mord och misshandel och bomber
och folkrensning ja jo om Trump också. Det finns ingen som
har tillräckligt med råg i ryggen och avsätta han. Skam för hela USA.
Jobbigt och hans fru som snackar om att det är inte OK att mobba någon,
hon pratar säkert med egen erfarenhet från sin man :)
 
Nä jag kollar lite på FB Thomas min svärson han skicka en hyllning till mig i går.
Varför?? Det var svärmorsdagen i går :) Tack Thomas det var snällt att tänka på mig.
På gott eller ont, du la i alla fall en tanke till mig :) 
 
Juhani är iväg till jobbet nu och Ari skall tydligen ner med däck till Jimmie.
Ja det är OK jag har massa annat för mig så det är ju bra. Det är 
ju middag i dag :) Ja jag skall träffa min bror <3
Min fina bror. 
 
Men först skall jag köra Camilla till läkaren i Huddinge centrum.
Hon har läkartid klockan 13.15 så det blir nog bra de.
Vi är i centrum klockan 13.07 så hon hinner.
Klar 13.40. Hon fick två penicillin.
En för UV och en för infektion.
Hon nöjer sig inte med en
sak min dotter.
 
Ja då är det Tumba centrum som står på tur.
Jag skall också handla där. Så det är ju bra kan jag
tycka. Hon får då sin medicin och jag köper mitt sen är det 
bara att köra hem henne. Jag säger puss puss till Linus och jag
åker nu hem för att plocka upp min man.  Vi skall ju till Södertälje och
träffa Hasse och Marianne. 
 
Kola in läcker blomma, den blomma på stammen.
Jag har aldrig sätt något liknande. Så häftig.
 
Kaffe och kaka först och lite snack om ledigheter och allt vad det innebär.
Vi har trevligt och det är ju det som räknas. Marianne hade gjort potatisgratäng
och kött, massa grönsaker. Gott som alltid. Vi hade ett par trevliga timmar och det är så
kul att träffa dom.
Kommer hem och skall nu göra kväll, Mannen fixar ihopp diskmaskinen och
det är lite bök men nu är det på plats. Det blev fint, en prov tur blir det.
Jag har Linus över natten då Camilla (trotts värk) är men sin kompis.
Thomas skall ha ledig kväll han skall jobba i morgon.
 
Det är ju OK då jag tycker att jag inte skall göra något.
Vi kan ju ta med han på marknad också helt ok.
Ja vi får se vad morgondagen ser. T
ar och säger tack och hej nu. 
 
 
Sov gott    
 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0