Nämen då är det jobb :)

 
SUPER FARMOR BLOGG
Vad 42   
171021
Ursula & Yrsa
GRATTIS
 
 
DAGENS CITAT   
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 När klockan ringer och man skall gå upp,
då känner man sig inte så pigg vill jag lova.
Jag har blivit väckt två gånger i natt och det är
inte så roligt. Thomas ringer och frågar om Ari är
hemma, detta var vid 02 i natt, andra gången ringer
han och frågar om jag är säker att han är hemma. Men
fan jag skall upp och jobba gris hämnd på detta jag lovar
Thomas.
 
Nu till min frukost så jag kan njuta lite och det är lite de jag vill just nu.
Läser tidningarna lite. Det är mycket om de där " ME TOO". Det
har blivit en stos sak över allt. Tur att vi kan få ut detta för
många flickor mår dåligt. Tänkte bara på de länder
där övergrepp sker dagligen, Vad har som
för tröst eller vem står upp för dom?
En fråga bara.
 
Bra att de kommer upp och
blir så stort Det är skönt att se att man kan 
stå upp för samma sak och skicka stöd till utsatta flickor.
Men nu skall vi lämna detta och fortsätta min dag som är igång.
 
Jobbet nu är det du här näst, jag hoppas på en bra dag
och en bra läge. Kommer dit och får en helt hård nypa salt på mig.
Helen var redigt ledsen på mig. Det gäller den där julmiddagen på Tyroll.
Jag var lite nyfiken på det och snacka om att det var nog bråttomt att fixa det.
Nu fans det bara 7 och 8 på dagen och 1 december på kvällen. Vi måste alltså ligga i lite.
 
Jag skulle ha messat Helene istället för chefen för då hade de få tagit det med
chefen, jag mässa chefen efter som jag trodde hon skulle ha en kommunikation med
Helene och Inger. Men nej då så gjorde hon inte....Så då är man lite sur på mitt handlande.
Vilket var fel av mig, skulle ha gjort som jag tänkte.
 
Sen blev jag arg på Maria som sa att jag alltid springer till chefen...Va???
Sista jag skulle springa till. Att hon inte kommunicerar rätt är inte
mitt göra. Vilket det blev ändå. Så det är ju inte så kul. Maria
och jag jobba på sen och hoppas hon inte säger detta
igen till mig eller så. 
Det blev lite massa att göra i dag, jag känner att jag alltid har de tyngsta
boendena. Men skit i det tiden ramlar på när jag är upptagen
som mest. Det är väl lite så det är på bygget :)
Nu är alla uppe och vi är klara i bra tid
en lördag som denna.
 
Lunch och jag är 
lite tvungen att flytta på min boende.
Han nyser så det bara skvätter runt han. Inte så
trevligt för de andra kanske. Nu blev han inte så arg som jag trodde så
det är skönt att det gick bra med en liten flytt. Jag ser till att ta min rast 20 min
det blir bra så hinner jag att fixa färdigt allt mitt.
 
 
Slutar ett skönt skall hem och sen skall jag ha
Linus när det är galej för Camilla i dag och lite vilodag
för Thomas. Det gör inget jag jobbar kväll i morgon så det är OK.
 
Camilla och jag fika lite och sen åkte hon.
Juhani skall åka till Jordbro så nu blir
det jag och Ari ett par dagar.
Lite lungt vill jag lova.
Dom kan vara rätt
jobbiga.
 
Vår middag blev väldans god och jag känner att det var 
väldigt bra jobbat lilla lergrytan. Kött, grönt och potatis blir en
bra gryta bara så. Gott 
 
Kvällen blir "Så mycket bättre".
Det är många bra artister med så det
är ett bra program :)
 
Nu sover Linus och jag kan också sova nu. 
 
 
Sov gott   
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0