Sjunger på sista versen för oktober, två dagar kvar

 
SUPER FARMOR BLOGG
    V 44    
171030
GRATTIS
Elsa & Isabella   
DAGENS CITAT   
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG  
 Då är ordningen återställd och jag skall nu till jobbet, dock inte nu 
utan till ett kvälls pass. Nu skall jag njuta av min frukost först.
 
 
Det är det som sker efter morgonstök och se är det lite läsning.
Nyheter av i dag, vad säger världen? Eller vad du har skrivit på Facebook kan 
vara av intresse kanske. Jag skall i alla fall över till Camilla på en förmiddagskaffe.
Hon skall jobba eller hon skall på planeringsdag med jobbet :) Jag skall jobba kväll så jag 
har massa tid i dag till bara mig.....Eller :)
 
 
Jag tar Linus till dagis när jag ändå skall hem, ja det är ju inge jobbigt vill jag lova.
Linus vinkar och sen skall han pyssla med halloween pynt :) Jag far hem .
Här skall städas. Ellie ringer på messenger, så hon visar altan.
Den är hur snygg som helst.
 
Ja vist ja jag glömde lägga ut kort i går på Scandic´s halloween hörna .
Kolla så ballt :)
 
 
 
 
 
Jag har nu städat och sen ville jag bara slappa. Och kommer på att 
jag skall hämta overall till Nea. Hon har fått den av någon i
Salem. Ja men lunch då vad det kommer att bli
spagetti igen.
 
Men det är ju OK nu skall jag bara invänta klockan och gå till 
bilen för att sen ta mig till jobbet  för att sen ha en liten kvälls pass med
Maria, vi har en Annaris som skall jobba med oss. Det kommer att bli så bra.
Nu kör jag Hugo passet :)
 
Allt går jätte bra och det är en bra kväll,
Det är ju bara att se de hela från den ljusa sidan och sen är allt klart.
Vi har bra taiming på allt och det är ju bra. Nu skall jag hem och Maria får åka
med till Huddinge. Jag plockar upp Juhani och Ashani i centrum. Dom har handlat
middag. Söta dom är.
 
Nu tar jag mig till sängen och sover sött. 
 
 
Sov gott    
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0