Slappar så mycket jag kan

 

SUPER FARMOR BLOGG
Vad 41  
171015
Hedvig & Hillevi
GRATTIS
 
 
DAGENS CITAT  
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 
Idag har jag haft sovmorgon de lux.
Jag vaknade klockan 7.30 av att jag behöver
gå på toa och det är ju helt absurt tycker jag. Nu när
jag äntligen sover är det andra kropps funktioner som skall störa :)
Kan det verkligen behöva va så ??
 
Nu är det glömt gubben skall nu koka ägg som är helt frigående och
äter bra mat, äggen kommer från min sons höns :) De bor alltså i Ärla och
jag är spänd på smaken :) Hoppas det är gott Hugo :) Det är så härligt att dom
springer där på gården . Visserligen får man vara försiktig för det finns rovfåglar i Ärla.
 
Frukost är nu levererad Vad er smakar ? Ja det är då lite för kokta
för mitt tycke, gubben kolla inte tiden på dessa. Annas är dom smarriga.
Så det är ju ett bra kap kan jag då känna. Nea med familj kan njuta av sina ägg
så det är ju bra :)
 
Då skall jag läsa lite och se vad världen har att säga.
Olyckor, hittade lik, om bombningarna Somalias huvudstad Mogadishu.
Kvinna räddad ur skorsten, svenska regeringen har tagit bort Boström från sitt
kommande ämbete. Massa annat.
 
Ja det var morgon ritualen så då kan man fortsätta med
dagen och vad detta innebär. Ari skall meka med sin jobba
bil. Det är något med avgasröret. Jag tar och far till Camilla 
på en kaffe det låter som en bra ide. Så då är det ju massa timmar
som går till att kolla lite på en serie med henne :)  "Once upon a time".
Mycket häxor och magi sådant jag gillar :)
 
Jag skall tänka på refrängen men tar Wilma på en tur först.
Hon går ju inte så långt och hon är ju tätt trött hund :) Vi knalla ner till
vattnet och hon ser inte ens ankorna, går rakt igenom ett gäng. Hon var lite på G
men att bajsa :) Därför såg hon inget, skall ha en bra plats att göra sin toalett på.
 
Så då så jag åker hem och skall nog kolla till lite saker som måste fixas.
Jag är i behov av en bra hylla i badrummet. Alla dusch och schampo
saker skall ju stå där har jag tänkt. Nu är allt ner packat i lådor
på vinden. Kul när något tar slut och man måste dit för
att hämta ner, ja jag har ett litet hus nu. väldigt 
litet. Från 115,5 kvadratmeter till 68 rätt
många kvadratmeter som fattas.
 
Middag i dag, köttfärslimpa, potatis och brun sås.
Grönsaker skall jag också fixa. Men först lite kaffe till
PH så jag klarar eftermiddagen :)
 
E kväll med film Indiana Jones Det blir bra :)
 
 
Sov gott  
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0