Är i Ärla

 
SUPER  FARMOR BLOGG  
V.39
170927
 Dagmar & Rigmor
 
  GRATTIS
 
 
DAGENS CITAT 
 
 
VÄLKOMMEN Till MIN DAG  
 Har sovit väldigt dåligt i natt vaknat tusen gånger minst. En på vänster sida som hostar, en på höger sida som snurrar. Och jag sover inte i min säng. Bara de är jobbigt. Hoppas nästa natt blir bättre.
 
Har intagit min frukost och skickat två till skolan. Det är lite förkylningar på G här inte de minsta kul. Så hoppas på det bästa att det inte är massa snöiga barn på G. Jag har åter igen känning av öm hals.
 
Det blir strepsid för hela slanten. Extra halstabletter  till barnen. Jag skall mot centrum så detär bara att handla.
Att lämna småttingar går super bra. Dom gillar dagis.
Tur är väl det kan jag tycka.  För om dom inte vill vøø
När jag skall åka hem står  Amanda och väntar hon är sjuk säger hon. Det tycker inte jag. Hon är ju i fin form. Det är nog bara gympan som stör. Hon gillar inte det . Men det är ett måste göras.
 
 Lunch kom och j fixa makaroner och köttbullar till oss. Amanda var pigg och det är inge fel på henne. Jag hämtar små barnen och köper en mindre stekpanna. Hem och kolla om den fungerar.
 
Nej det gör den inte, går inte på spisen här. F..n.
Ok då blir det inga bra Amerikanska pannkakor. Men dom går nog ner ändå. Johanna har två kompisar med sig hem. Dom äter här också. Sen är det bad på G och vilken kväll. Alla är trötta. 
 
Alltid så kul att just du är här.
       Tack,vi ses igen            
 
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0