En bra dag för oss alla

 
SUPER  FARMOR BLOGG  
V.38
1709120
 Elise & Lisa
  GRATTIS
 
 
DAGENS CITAT 
 
VÄLKOMMEN Till MIN DAG 
 Vakna av klockan i dag men känner att jag skulle vilja sova 1000
år till kan det var någon förkylning på G eller är det så att jag
lider av sömnsjukan???  Kanske skall ta lite prover :).
Nå väl min morgon är ett faktum och jag känner att jag behöver fixa
lite saker. Det finns alltid något att göra här, är det inte skura 
väggar och tak så är det golv och lister. Detta skit sitter i
färgen helt otroligt jobbigt.
 
Men så kan det vara då jag inte har så mycket annat val
än att städa. Men hallå min frukost den skall intas och då är det ju
bara att hugga in. Läser lite nyheter också så är den biten klar för i dag.
Då kör jag.
 
Tyvärr blir jag osams med Juhani igen, han har sån jävla
ohyfsad attityd att jag skall nacka honom vilken dag som helst.
Han bor under mitt tak, jag bestämmer här hemma inte en gris kulting 
som inte ens är torr bakom öronen.
 
Jag är tvungen att lämna lägenheten så fort jag bara kan, för
annars säger jag något olämpligt Då är det bara att åka iväg.
Camilla är hemma med Linus jag far dit, hon är ute med
Wilma. Sätter mig och väntar på att hon skall komma
tillbaka. En kopp kaffe kan alltid sitta bra. Då blir
det bra och jag kan lugnt åka och handla.
Tar mig hem igen, jag skall ju till
jobbet.
ATP klockan 13.00 det är ju bra får vara med och höra om saker
som är på tapeten :) Så det är bra, jag blev sekreterare
helt apropå. Jag vill inte ändå skall jag göra detta.
Va fan OK ge hit papper då.
 
Jag har ju sån ångest efter att jag skall
renskriva detta. Jag vill ha med allt och då lite extra
också. Men man skall hålla sig kort och bra. Så jobbigt för mig.
Men efter mötet tar vi oss ner jag haffar Cajsa och hon får hjälpa mig.
Så bra detta kommer att bli.
 
Nu skall jag ha en intro och det är ju inga konstigheter.
Hon är undersköterska och hon jobbar som usk på sjukhusen.
Hon skall bara ha våra rutiner. Det blir så bra detta. Hoppas hon är en
bra tjej som vill jobba. Går igenom lite med henne om olika saker och vad hon
skall tänka på. Det är ju viktigt, Passet rullar på och hon är med och jobbar inga konstigheter.
Vi slutar 20.30 men är kvar till 21 för Sevim vill ha hjälp med SOL.
Jag skall hjälpa henne mer i morgon. Det blir så bra så.
Hon kommer att lära sig snabbt. Tror jag. Nu skall
vi hem och min intro kör jag till Fittjas hon bor
där och jag skall plocka Juhani i Slagsta.
Väl hemma för kvällen blir det lite kaffe och sen är det bara sängen
som gäller. Det kommer att vara så skönt att sträcka ut sig.
I morgon har jag en lång dag.
 
Alltid så kul att just du är här.
       Tack,vi ses igen          
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0