En jobbar söndag :)

 
SUPER  FARMOR BLOGG  
V.38 
170924
Gerhard & Gert
  GRATTIS
 
 
DAGENS CITAT 
 
VÄLKOMMEN Till MIN DAG  
Vakna av klockan i dag, har drömt hårt har tovor i håret :)
Jag mins bara att jag drömt och så mins jag svagt
men kan liksom inte få bilden fram, lite skumt
men så är det bilden är där jag vet det
men kan inte minnas den :)
 
Nå väl det är nu lite
frukost på G och så är det ju
lite koll på nyheter. Jag har en viss
längtan att denna dag är snart över, jag är
trött och utsliten Hugo. Varför det vet jag inte det
bara känns i hela kroppen och det är jobbigt Hugo ska du veta.
 
Jag skall nu bege mig upp på Storvreten, hämta Maria :) hon
skall också till jobbet samma tid som jag :)  Nu är vi på G.
Kommer förbi Flemingsberg, då ser vi en kollega
komma gående :) Plockar upp henne mé.
Så byta om och så är det ju jobb.
 
Det är jag och Silvia som jobbar :)
Helt klart bra team :) Allt går så bra och det
är inget som vi inte hinner med i dag :) Söndag och då är
det lugna gatan på avdelningen. Inge skall behöva veckas :)
Här sover vi så länge vi kan och vill :) Så tycker jag i alla fall.
 
Frukosten blev före 9.30 i alla fall och alla är uppe :)
Vilket team arbete, det känns bara bra och det
är ju så vi skall ha det. Ja lunchen kommer
och det är lite anart som skall hinnas 
innan jag går hem, tvått vika och
snygga till i skåpen.
 
Jag skall åka hem nu och se till att brevet till advokaten skrivs.
Jag har en advokat på mitt trafikolycka ärende. Det är
att slåss mot försäkringsbolag, då har man en bra
advokat som jobbar åt dig så smart PH.
 
Väl hemma har gubben släpat in alla lådor och det är bara att packa upp.
Jobbig men så är det, massa kläder hitta jag :) Då har jag alla kläder,
te hitta jag också Det är synd att man inte kan sätta upp hyllan :)
Men sen blir det också bra. Jag hitta mina indian saker
och dom kom upp titta :)
 
 
 
 
 
 Det är riktigt fint som gubben fixa.
Känner mig nöjd och skall njuta av det ett tag, 
Riktig krigarvägg. Ja sen bytte jag matta i vardagsrummet
en rosa som är Ashanis :)
 
Middagen som är lax blev lite sen fisken tog lite tid.
Men det är OK har massa saker att packa upp.
Så det gör inget. Jag har fått upp 12
kartonger på vind, mest
mina pysselsaker
 
Nu skall jag duscha och titta på TV.
   
Alltid så kul att just du är här.
       Tack,vi ses igen            
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0