Flytten

 
SUPER  FARMOR BLOGG  
V.35 
170901
 Samuel & Sam
  GRATTIS 
 
 
DAGENS CITAT 
 
VÄLKOMMEN Till MIN DAG    
Hej vet du jag kan inte sova, är så uppspelt och hysteriskt taggad.
tills alla kartonger står där framför mig och jag skall packa upp.
Jo jag vet, men det är ju bara att inse faktum så är det och
så blir det man är nog lite manisk :)
 
Aj jag bet mig i kinden...fan vad ont det gjorde och
Med den är jag på frukosten, hör jag ett regn ute eller är
det bara blåst??   Det var blåst men det har regnat i natt :)
precis enligt planen :)
 
Läsa lite nyheter då. Sen en koll på FB.
Eftersom jag vakna så tidigt har jag
gått om tid. Men nu är det full
rulle och en katastrof.
 
Eftersom det blir en flytt och bara kommer att generera i
kaos och stress så kommer jag att inte skriva så mycket i dag.
Storbilen är packad och det är bara att köra över första lasset. Ari och
Juhani hjälper Fausto med ett lass till passvägen. Jag slänger ner de sista.
 
Nea och barnen kommer och hjälper mig med siste putsen :)
Jag lämnar ett fläck fritt hem med nymålade väggar i stort sätt hela huset.
Fyra sovrum, ett vardagsrum, ett kök, ett badrum, en toalett, en balkong, två hallar och
ett duschrum. Golv lister allt klorin torkat, Bara lilla hallen har klorin städat lister golvet är
dammsugit och avtorkat.
 
Nu låser jag dörren för sista gången, hej då trogna hus. Lev väl :)
Nere på gatan står min son, gubben, Ashani, Juhani, Nea, Johanna,
Amanda ( som åker till Henrietta ) Joline och Haylie.
 
Så det är bara att kliva in i en bil, ( Nea´s) och ta sig till grillen i Alby. 
Måste käka lite, här är det bara full kareta. Barnen leker lite
innan Jag, vi far till Övergårdsvägen.
 
Nu kommer mitt sammanbrott Mitt nya efterlängtade
lägenhet är skitig och väldigt smutsig. Så jag får säda skit mycket.
Jag kommer till sammanfall två när ja inte hittar mina skur saker och medel.
Nea tar ut mig för att lufta mig arg som en kanonkula.
 
Bilder innan städ  
 
 
 
 
 
  
 
 Bilderna talar sitt språk utan kommenterer.
 
Jag lägger mig nu för att övergå i natt sömn.
 
 
Alltid så kul att just du är här.
       Tack,vi ses igen       
 
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0