I dag bara små plock och lådor upp på vinden :)

 
SUPER  FARMOR BLOGG  
V.36  
170909
 Anita & Annette
  GRATTIS 
 
 
DAGENS CITAT 
 
   VÄLKOMMEN Till MIN DAG     
Då har jag inte haft en sovmorgon men det kvittar för det kan hända
men det är så sällan att jag kan räkna dom på en hand i en
period på så där tre år :) Men frukosten smakar så gott
det är dagens höjdare :) Jag får ett videosamtal av
Linus som undrar vad jag gör. :)
 
Jag berättar att jag äter frukost och det har
han också gjort, det var gått berättar han. Vad bra
frukosten skall vara god och du äter ju fil och flingor och det är
sen bra start Linus du är duktig du :). Vad skall du göra då?? frågar har
jag, vet inte det regnar mormor, det är en inne dag då :).
 
Ja jag skall också fixa med lite städning i dag, det kan behövas.
måste få rent på golven efter alla kartonger och så. Det blir 
det i dag. Men mormor vet du faktiskt....Nä va då?
Du skall väl dricka kaffe också :)
Ha ha ja det skall jag.
 
Bra att han håller koll på mormor Ha ha ha
Ja sen snacka jag med gummsan lite :) Jag kan 
inte tänka mig ett liv utan mina barn, vad fina minnen dom har
givit mig. Vår stora fina familj. Jag bord vara mer gråhårig kan jag tycka
men det är OK att inte vara det. Då vet jag att så jobbigt var det inte :) 
 
Men alltså jag har stora funderingar på vad som ligger kvar i förrådet.
jag saknar kläder och lite annat som har varit på bokhyllan.
Bilden på Olivia och Jolin, Linus och Jackson.
Ja mina delfiner och lite annat.
Ja ja vi måste få hem det nu så vi kan säga upp förrådet.
Vi skall inte ha det mer, det kan vara bra och spara den kostnaden.
Nu blir det allt lite stressigt då min man också har varit dålig sen torsdagen.
Undra vad han åt som inte var bra. Han har haft kramper i magen och sovit hela
dagarna :)
 
Lunchen blev en korv och potatis lite grönt
Juhani vill ha skjuts till Solbo, Thai mat.
Som tack får jag en middag.
 
Så fram och tillbaka till Solbo. Det tar inte så lång tid och det är ju
inte så himla mycket att vänta på, inga köer där och dom har fin mat.
Ashani vill ha sushi och den är fin där. Jag tar lite wok och Juhani kyckling.
Så åker jag hem och min man skall iväg, eller försöka. Lämna travet skall han.
 
Nå väl jag sätter upp några tavlor det är ingen ide att sätta upp massor.
Jag får göra det senare så det blir allt bra detta också. Nu vet ja mina fotoalbum
är i förrådet, måste vara mer porslin också. Det är lite av det som saknas också. Så nästa
vecka kommer det mer lådor hem.
 
Mellan tvätt och hänga kläder tittar jag på filmen om Ghostbuster
med tjejerna :) Den är nästan lika dan som den gamla filmen. Två av 
de gamla är också med i denna film. Kul
 
Juhani hjälper mig upp med min tvätt och vi blir klara 
tidigt. Det känns skönt då jag inte gillar att tvätta överhuvudtaget.
Det är varmt jobbigt och tungt.
 
Tar lite kaffe nu på kvällen sen skall jag nog ta en dusch
och krypa ner i sängen. Låter som en bra ide.
 
Alltid så kul att just du är här.
       Tack,vi ses igen         
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0