Massa städ

 
SUPER  FARMOR BLOGG  
V.35
 
170902
 
 
 
DAGENS CITAT 
 
VÄLKOMMEN Till MIN DAG    
Det var skönt att sova i min riktiga säng.
Jag känner att det var det som behövdes. Nu är
jag lite utvilad och kan ta dagen med storm. Startar
med frukost, tyvärr inget internet eller TV.  Det funka i alla fall.
 
Jag börjar successivt att mata av kartong för kartong.
Så många blev det :) Jag känner en viss frustration över
läget med det blir bättre lite mer klart nu :)
 
Bilder kommer längre fram typ i morgon eller så.
Nu skall det fortsätta packa upp och se till
att vi kan bo här i detta hus :)
 
Kort info och mer kommer  i morgon. 
 
Alltid så kul att just du är här.
       Tack,vi ses igen       
 
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0