Nu startar uppackning från förrådet :)

 

SUPER  FARMOR BLOGG  
V.36 
170903
    Gisela  
  GRATTIS 
 
 
DAGENS CITAT 
VÄLKOMMEN Till MIN DAG    
När Aris klocka ringer så vaknar jag så klart.
Jag är så lättväckt men vad gör det Bumble Bee
skall till läkaren och få sin krock skada fixad. Och ja jag
har blivit på backad av en kille som INTE såg Bee.
 
Men först skall jag ta lite frukost till mig så jag kan komma
igång med dagen :) Det regnar lite mycket ute men jag har en
regnjacka :) Så det skall nog gå bra :)
 
Nu kör jag till Skyttbrink :)
Och vad tror du händer?? Jag var automatiskt
på  väg till jobbet :) Den där vägen är automatiskt jobbets väg :)
Men jag lämna bilen och lade nyckeln i ett brev så nu skall Bee bli fixad
och få en ny flygel och dörr :) Camilla plocka mig ocj kör mig hem. Tack det var
guld värt i detta regnande. Hon börjar ju 7.45 så hon hann på berömda :)
 
Nu skall jag packa upp mer saker har ett par kartonger att kolla.
Det tar på krafterna att packa upp och massa kartonger är det :)
Jag skall sätta dom på vinden sen :) Kan behövas sen igen :)
Men nu är det bara här jag är.
 
 
Lunchen kommer nu och jag skall fixa lite mat.
Det blir gårdagens gryta som Ari gjorde, god dan
efter också. Men vad jag skall ha till middag vet jag inte :)
Får allt kolla i frysen. Det är bra det måste rensa den har
minsta frysen :) Men man behöver inte större :)
 
Plocka lite till och här kommer ventil killarna. Dom skall ha fixat elementen.
Det skall kollas så det inte läcker och det skall kollas om det blir varmt 
men det är bara att kolla jag skall bara softa lite just nu. Inga
kartonger att plocka upp just nu. Gubben skall hämta
några sen från förrådet :)
 
Lite kort från mitt hem från i dag
 
Regnig dag           
 
Min samlingsbänk :)              Jag handdiskar                    
 
Juahnis & Ashanis rum       och Skitz
 
Badrum  &  Vardagsrum
 
Vårat sovrum  & Data hörna
 
Akvariet ny startat :)
 
När gubben kommer hem är han blöt och kall.
Det har regnat hela dagen och han är så grinig. Det
är lika bra att låta han vara ett tag så kan man åka och handla
senare. Jag fixar middagen och ser till att den blir klar och då har han sovit
ett tag så jag kan väcka han nu :) Det är middag gubben, klockan är 19.30 Ooops.
 
Efter maten tar vi en sväng till förrådet och plockar några kartonger.
Jag är på ICAMAXI och handlar. Jag skall inte ha så mycket då jag har en väldigt 
liten frys. Så det är ju bara att handla med burkar än färskt .) Lite fryst blev det. Hoppas
det kommer in i frysen :)
 
Väl hemma får jag upp fem nya kartonger och några påsar. 
Det blir massor att packa upp i morgon :) Så då är det väl bara att sova nu då :)
 
Alltid så kul att just du är här.
       Tack,vi ses igen       
 
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0