Och så i väg

 
SUPER  FARMOR BLOGG  
V.39
17091245
 Enar & Einar
  GRATTIS
 
 
DAGENS CITAT  
VÄLKOMMEN Till MIN DAG  
 Hör Aris klocka men skiter i den :)
Sover vidare och hoppas på flera timmar längre :)
Men vad händer?? Jag vaknar 05.50 :) Välkommen upp
nu. Ny dag och det är bara att in ta den bäst målet för dagen :)
FRUKOST
 
Ja det är bara att göra, njuter av den medan jag läser lite nyheter.
Så nu har jag också läst om Zlatan, han var i Göteborg och många trotsa
regnet för att få se denna härliga människa :) Han är en bra idrottsman och han
är snart ute och lirar boll igen :)
 
Då så skall jag hoppa på min dag här då,duschen, kläder packa och sen i väg
mot Brinken och min älskade dotter :) Det blir en stund med henne och
Linus som skall snart vara klar för dagis efter dubbelsidig
öroninflammation hårda bud i Mellerud.
 
 Då är det fika hos Camilla. Vi snackar om allt mellan himmel och jord. Jag tar en kissrunda med Wilma. Camilla J kom på en fika kul att träffa henne.
Klockan tickar i väg  nu måste jag åka 
mot landet.
 
Vägen till landet går felfritt och jag är frame på nolltid.
Nea står och målar fönster ramar på utsidan. Det blir fint jag lovar att ta bort på rutan så det skall skrapas i
morgon. Nu skall vi hämta barn Joline blir jätte glad att se mig 😋.
 
Vi går till Haylie när hon ser mig kommer hon springande. Farmor och upp hopp i min famn. Så härligt med barnbarn. Vi åker hem och det blir mellis. Sen skall vi iväg mot Eskilstuna där jag lämnar Nea. Hon och Jimmie skall i väg. Det är kul för dom. 
 
Joline blir ledsen för mamma och pappa inte kommer med hem. Men det går över och vi kommer hem.
Två tjejer.är hemma och vi fixar maten oxpytt.
Helt ok kan jag tycka. 
 
Det blir lite tv dusch och lek så är det kväll.
God natt barnen.
 
Alltid så kul att just du är här.
       Tack,vi ses igen            
 
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0