Sista semesterdagen :)

 

SUPER  FARMOR BLOGG  
V.36   
170910
 Tord & Turid
  GRATTIS 
 
Ett stort grattis till mitt barnbarn
Tindra
Ha en fin dag älskade unge  
 
 
 
DAGENS CITAT 
 
VÄLKOMMEN Till MIN DAG     
Det är lite sol ute som jag kan se via mina enormt skitiga fönster.
Jag måste ringa till Botkyrka i morgon dom måste hjälpa mig :)
Detta fixar inte jag själv för många för jobbigt :)
Men dom kommer att säga nej tro mig..
 
Så min dag bör starta på ruta ett;
Frukost :) I dag en risifrutti med hallon
smak och smörgåsar på det med kaffe :)
Så gott 
 
Ashani skall jobba så hon skall till tåget.
Ja jag har lovat köra henne, hon behöver omtanke i bland.
Kul att jag kan ge henne den som svärmor :) Ja då är det bara att 
hämta Bee och köra i väg en sväng :)
 
Hemma och hinner med en fika innan jag skall plocka lite.
Det blir lite så där på må få bara :) Jag känner att jag
skall ta en dag med bara mitt intresse :)
Hoppas det går bra :) Ha ha ha
 
Ja jag åker nu till Södertälje för att träffa Sussi.
Hon bor i Blombacka och det skall bli kul att se hennes lilla lya.
Jag åkte lite fel och det gör inget för jag så Sussi komma gående. Åker
fram plockar upp och så iväg för att leta kuddar. Det är var hon vill ha, massa kuddar
till soffan. Grått, vitt eller ljus rosa. Finns inga på Jysk, inga på Mio då får vi ta en annan dag
och åka till Kungens Kurva. Där har vi lite fler affärer och IKEA.
Vi åker hem efter att Linus dojor är köpta, Camilla skall swisha :)
Sussi lägen het är bara för mycket, så fin och så väl planerad
för att vara en etta. Skit fin gumman. Det är ett bra kap du
gjorde. Tar en kaffe med Sussi och sen skall jag hem,
lämnar skor till Linus först.
Så nu hem och fixa min garderob.
Jag passar på att äta middag också, Ari vill inte äta
han har ont i magen. Det kan vara bäst att gå till läkaren, det är ju
inte OK Hoppas han blir bättre i morgon han skall vara hemma, lika så bra.
 
Tar en kaffe och sen blänga på TV lite lägga sig i ett bad kanske :)
Det låter bra :)
 
Här är nu lite bilder som får sätta punkt för renovering/flytt/skura skit.
 
 
Badrummet rent :)  Akvariet fint
 
Ashanis & Juhanis rum nästan klart
 
 TV i Juhanis rum.   Vårat allrum :)
 
Vår sovplats :) Och min garderob klar :)
 
<<<<<<<<<<vi har TV i fotändan av sängen :) Vitrinsåp  
 
Min mamma på plats  och hallen ut :)

Skönt nu är det bara ett 60 tal lådor som skall hem.
Undra vad jag hittar i dom?? Kläder som är mina, te som jag
saknar, te silar, andra saker till köket, tavlor och bokhyllans saker :)
Så få se när dessa kommer hem... Gubben mår fan inte bra.
 
Jag slutar nu för i dag.
  
Alltid så kul att just du är här.
       Tack,vi ses igen         
 
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0