Snart är det helg :)

 
SUPER  FARMOR BLOGG  
V.38
1709121
Matteus
  GRATTIS
    Islamskanyår 
 
 
DAGENS CITAT 
 
VÄLKOMMEN Till MIN DAG 
När klockan ringer och jag inte vill gå upp, klockan tickar på och
jag kommer att bli sen....Och då är jag stressad som fan.
Hur kommer det sig då?? Jag är trött :) Helt enkelt 
super trött.
 
Frukost.
Ja det är den jag längtar efter på morgonen, Jag vet att den
kommer att bli mumsigt här på morgonen :) Det är bara 
att köra på :) Det är ju bara att äta och njuta, läsa
nyheter och så iväg.
 
 
Jag lämnar av Ashani vid pendeln så hon kommer till jobbet i bra
tid. Jag skall då fara vidare till jobbet det går ju bra och jag känner att
jag kommer att få en bra dag i dag. När jag kommer upp ser jag att jag skall
jobba med Inga :) Det kommer att gå hur bra som helst. Jag har mitt intro också och
Inga har en elev :) Hur bra var inte det då??
 
Jag vi får upp alla och det blir lite duschar också.
Vi har ett flyt som inte går av för hackor. Tar även en bedömning
med SSK för min boende :) Det blir klart lika så riskbedömningen. Jäklar vad
vi var duktiga :) Jag kommer i väg som jag skall också det är hur bra som helst :)
 
Måste handla först och det är då på Willys.
Jag måste även till centrum fixa brillorna. Dom kom 
i kläm på jobbet i går så jag måste rikta dom och byta näs
kuddar :). Hämta packet och så hem, Jag pratar lite med Jimmy på
Botkyrka om hur det var när jag kom hit. Inge skoj alls. Han blev lite obekväm och
han är nog inte så villig att fixa detta. Men jag måste ha detta fixat.
 
Nå väl jag skall nu fixa middag, köttbullar, potatis, brunsås och grönt.
Det var super gott, länge sen jag fixa köttbullar i sås :). Men gubben
och jag sitter och äter, Ashani äter inne rummet hon spelar tror hon och
Juhani kommer bli spelberoende sen. Lika som Ari.
 
 
Ari har hämtat kartonger också i dag så jag skall packa upp några.
Det blev lite prylar på bokhyllan. Även låder som skall upp på vinden.
Jag pallar inte att göra allt nu känner jag. Borde kasta skiten kanske :) 
Det är ju jobbigt de mé man skall rensa julsaker i alla fall. Här kommer
jag kasta massor.
 
Lova hämta Juhani, hur bra är kommunal rese väg från Slagsta till
Tuna på kvällen  klockan 22.00????  Så här är det, man slår in
att man skall åka från Slagsta Gårdsväg till Tuna. Då kommer
det upp att bussen går 22.49 mot Norsborg - Hallunda - 
Alby - Tuna är framme vid 23. 35 och kommer upp 
23.40. Den karamellen kan SL suga på och så
undrar man varför man inte åker
kommunalt??
 
Jag tar bilen 21.50, plockar Juhani 22.10 är hemma 22.25
då har inte bussen ens börjat sin färd från
Slagstagårdsväg.
 
Sjukt.
 
 
Nu tar jag lite kaffe och sen är det god natt
för min del, skall sova sött och vakna gött :)
 
Alltid så kul att just du är här.
       Tack,vi ses igen          
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0