Städa packa upp

 

SUPER  FARMOR BLOGG  
V.35 
170903
 
  GRATTIS 
 
 
DAGENS CITAT 
 
VÄLKOMMEN Till MIN DAG    
 
 Nu fungerar min dator som den skall och jag kan
komma med mina vanliga inlägg om en helt vanlig dag i
mitt liv. Som inte är storslaget kändisliv utan vardagliga händelser.
Besvikelser och frustrationer . Detta är en av skrivnings son när PH blir
arg och när jag blir glad. Ett ställe där min älskade barnbarn syns och
kommer att synas :)
 
 
Dagen startar med frukost för mig och en stunds
funderingar. Hur skall vi lösa förvaringen???
När man bor i en mindre lägenhet får
man inte ha många skor :)
 
Nå väl vi har löst lite av vårat dilemma :)
Vi har så litet kök så det kommer vi att använda som data rum ett tag.
Vi har akvariet där också. Det får inte plats någon annan stans.
Det är fullt redan men vi får lösa i hopp oss lite :) vilket 
min man inte gillar :) Men så är det :)
Juhani har vaknat på sitt sämsta humör och det är
så jobbigt han är argare än en hungrig isbjörn.
Och en isbjörn kan vara arg :)
 
Nå väl han hänger på till IKEA och får både gardiner och två kuddar.
Jag ville ha en matta till att ha stolarna på vid databordet.
Den hade ingen kod så jag kunde inte köpa den.
Vi handla två smala skrivbord, draperi, två
kuddar, gardiner, glödlampa, diskställ
och glömde något bra till
badrummet.
 
Väl hemma åker gubben och sonen till förrådet och
plocka några kartonger. Så jag har plockat och plockat som
fan i dag trött som en gris. Lite i vårat sovrum, vardagsrummet,
badrummet, köket. Det är bara att plocka plocka lite till och ytligare lite
till.
Vidrigt, hur kan man läma så här ?
Så sär fixar jag :)
 
 
Jag gör inger annat än plockar och skrubbar, jo det är klart jag skriver lite
här så dagen går vidare. Juhani åker mot Haninge vir 16 tiden.
Ari lagar middagen vid 18 tiden och jag skurar hela kvällen.
Nu är jag trött och mår så där skit vill jag lova :)
 
Skall sova nu behöver det. 
  
Alltid så kul att just du är här.
       Tack,vi ses igen       
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0