Vardag igen ett kvällspass

 
SUPER  FARMOR BLOGG  
V.37   
 
170911
Ida
  GRATTIS 
 
 
DAGENS CITAT 
 
VÄLKOMMEN Till MIN DAG     
 Känslan när man inte vill vakna,
Känslan när man kämpar för fem minuter till
den kan vara jobbig för kroppen talar om att nä nu skall
vi upp, Den kan vara jobbig, särskilt om man INTE vill gå upp inte
ens med ena tån. Men att ligga i sängen bara för att, nä inge bra heller :)
 
Så nu är jag på G med frukost och morgon stök :) Det är ju så alla dagar skall
börja och då är inte denna särskilt annorlunda kan jag lugnt meddela.
den här rutinen har man haft sen barnsben och den hänger i.
Det jag kan vända på är ju då duschen före frukost 
eller efter :) En liten ändring beroende på
om jag jobbar morgon eller kväll :)
Nu är jag klar och skall läsa nyheter tänkte jag :)
Dom är lika tråkiga som vanligt, Jag tar mig en dusch och så klär
jag på mig och hoppas att dagen blir så bra som den bara kan :) Det blir en 
liten sväng ner till Linus dagis för att plocka upp Camilla som skall lämna prover till sin
reumatiker  läkare. Sen skall hon hem och jag tar en sväng till Pelikan. Säger upp förrådet.
Så en sväng på Rusta.
Det var bara hem med sakerna och sen till Maria på passvägen 47.
Jobbet väntar och det är ju bara att man skall dit. Ingen trafik och det
går lätt som en plätt att fixa detta. Jag skall ha ett möte med Catharina tänkte
jag. Det är så att min KA skall skrivas om han har blivit sämre och det är ju bra att få set 
överstökat. Men nej då Catharina har inte tid.....OK den 21 skall vi ta det. Då kan Inga också.
 
Jag kör vidare och mejlar om SOL träffen som jag skall gå på.
Behöver flytta på mitt plussamtal då. Det skall väl fungera.
Då kommer hon och säger nej jag har inte SOL längre.
Fan jag är ganska besviken på detta nu.
Vad mer i dag???
 
Jag jobbar vidare med en timmis som det funkar bra med.
Jag har plockat in massa varor och det är ju bra. Dom
skall ju ändå in så jag kan lika gärna ta de. Men är
väldigt ledsen ändå.
 
Jobbet går så bra i dag och jag får upp middagen så alla kan äta den.
Vi har karotter på bordet och vi sitter med våra boende. Det är vad
vi skall och det fungerar. Hoppas det kommer att fungera för
alla. Nu är dagen slut och jag väntar in Maria, hon slutar
21.00 det är OK jag skall hämta sonen 22.00
Han är alltid sen så sen, hoppas han får
övertid :)
 
Nu kommer han och ah behöver att jag tar McDonalds,
en fråga jag skall upp fem snälla var lite snäll nu.
Men nej då han skall hans skall handla.
 
Nä nu är vi hemma och jag skall i säng 
NU...... 
 
Alltid så kul att just du är här.
       Tack,vi ses igen          
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0