Veckorna ramlar på

 
SUPER  FARMOR BLOGG  
V.39
1709245
Tryggve 
  GRATTIS
 
 
DAGENS CITAT  
VÄLKOMMEN Till MIN DAG  
Då är jag på gång igen, tredje morgonen på raken .
Tufft kan jag känna jag behöver ett mellan
läge så att det inte blir jobbigt  för
min slitna kropp :)
 
Nå väl det är frukosten
först, den skall jag avnjuta på
de vanliga viset. Men lite info från världen.
Det är nog bara eländes elände :( Men man skall hålla
sig uppdaterad för sin egen skull. Man vill hänga med lite.
 
Mot jobbet och en måndags morgon:) Hoppas det inte är massa trafik.
Kom fram i tid och det är bra. Jobbar med Maria och Silvia :)
Det blir en bra dag och det kommer jag tycka om.
Det blir bara soft dag i dag, fint väder och allt :)
Dagen gick så bra att det känns super :)
 
Lunchen på G min lunch.
Har lite köttbullar att förtära, lite
dricka med vitaminer :) Så tar jag en snabb
titt på mitt schema, upptäcker att jag inte står  på semester
resten av veckan. Hur kommer det sig? Jag har ju fått godkänt för länge sen :)
Vilken miss. Nu skall jag fixa detta. Chefen får fixa detta :) Jag skall bort så det är inget jag kan 
fixa.
Pratar med Maria 1D och det kommer tydligen nya schemat senare, det är så konstigt.
Jag tror att de flesta har sagt nej det blir ju längre dagar och mindre lön.
Det är inte vad jag vill nu när jag bara jobbar 75% Hur är det med
demokratin vi rösta emot och hon ändrar i alla fall. Konstigt
tänkande.  Jag fattar inte att man går emot sin personal,
eller är det så att alla inte vågar st upp och säga nej ?
Men då skall jag fixa min genomförande till min boende.
Har gjort en riskbedömning också även en annan registrering .
Jag har gjort mitt ansvar och kan lugnt andas ut, På måndag när jag
kommer är det plussamtal och jag har alla papper i ordning känns väldigt bra.
Då skall jag ta en fika med Kurt och jag tackar han för hjälpen :) Han känner min boende
mer än vad jag gör med den infon gör jag en bra GP. Känns så bra och jag kan lätt andas ut.
 
De enda jag hänger upp mig på just nu är att jag INTE får fortsätta med SOL.
Min mångåriga kunskap kastar hon bara bort med ett par ord och en
bekräftelse på detta. Jag skall inte längre göra de jag har gjort de
10 åren, skittråkigt kan jag tycka.
Men nu skall jag hem eller till Willys och handla, jag hoppas 
det inte är så många i affären, jag skall ju handla lite till Ari i veckan, 
han blir ensam hemma och det skall finnas mat och annat till han. Jag det går
bra så då tar jag varor hem och kånkar upp dom till oss det är ju full rulle känns det som.
På med maten och så till de vanliga som jag skall ha kaffe :) Det blir en kväll med massa att göra.
 
Vi har korvstroganoff i dag det var med en annorlunda korv, mycket smak och rökt tror jag.
Den var god i alla fall och gav god smak till stroganoffen. Vi sitter här och ser
 
en ny variation av Star track, bra helt OK. klockan går och det är nu
hög tid att dra sig tillbaka. 
 
Ja det är ju bara att hoppa i säng nu 
trött :)
  
Alltid så kul att just du är här.
       Tack,vi ses igen            
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0