Äntligen kommer jag till Helene

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 14
180406
 
 
GRATTIS
 
Vilhelm & William
 
I dag tänker jag ett extra ljus för min mamma.
Hon lämnade jordelivet för sex år sen och 
det är lika tungt i dag som då.
Saknar dig så mycket
 
 
DAGENS CITAT 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
 Att lyckas sova hela sen natten och morgonkvisten var väl för mycket begärt  😊
Jag vakna första gången 00.34 och undrar varför? 😗 Jag somna ju nyss.
Jag vill sova mer, jo då jag somna om 😊 och vakna igen klockan
04.18, och 04.53 men va fan!!!  😣 Jag behöver sova inte
detta vaknande hela tiden så tröttsamt. När jag 
vakna igen 05.35 nu skiter jag i detta 😞,
det är bara att gå upp.
 
 
Jag har då också sovit oroligt
mellan 00.35 och 04.18, du vet vakna till,  
somnar om, vaknar till, somnar om. 😔 Så
tröttsamt. Nä detta är inte så bra detta är helt sjukt.
Jag får allt se till att hitta en bättre rutin på sovandet, så här
kan jag inte  ha det. Det kommer att trötta ut mig rejält, och det vill jag
inte 😏. Så nu är jag uppe och skall försöka starta en seg morgon med allt vad
det innebär.
 
 
Frukosten lär komma först och det blir lite ombytta roller i dag då jag är
ledig 😊. Så rostat bröd och fixa kaffe först, ta medicin och så fil
med musli 😊. Bra start, filen och så först så klart det är
ju där jag börjar 😊. Ja skall läsa lite nyheter
och se vad världen har för sig 😊.
 Jag har nu lite tid att ta en kaffe med Camilla innan jag far iväg mot
Orminge, så det är skoj, känns lite pirrigt. Vi har inte sätt varann
på så där 23 år 😊. Och nu är det dags 😊. Men en kaffe
med Camilla först. Hon har tänt ljus för mormor i dag.
Det är ju sex år sen hon somna in, så det är rätt
jobbigt för mig vill jag lova.
 
 
Jag saknar henne varje dag det är klart som spa.
Men i dag är det extra för samma känsla 😞 jag fick när läkaren
ringde och sa att mamma somnat in får jag på årsdagen.  😞 Det är så
konstigt att jag fortfarande kan känna detta, himla jobbigt. Jag har en tyngd 
över bröstet och känner bränningen i ögonen.
 
Men nu skall vi inte vara så deppiga, jag skall köra
till Orminge och behöver då lite mer koncentration. Jag kommer
i väg vid 10 tiden och kör till Orminge, 😊 hittar rätt på en gång vilket är bra.
Helen och jag har det så bra.  😊 Snackar och skrattar och snackar mer. Hon bjuder på
lunch vid ett tiden och det var så gott. Lite thai mat. 😊  Mer kaffe och mer snack, vilken dag.
Vi glömde nog klockan lite för jag kommer i väg vid 18.30 men det är helt OK så kul.
 
Helen & jag
 
Så nu skall man fixa lax till middag.
Den är lite sen men det är OK i dag tycker jag.
Jag har gubben hemma så det blir lite snack och så.
Måste bara ringa Nea och berätta om vita tuppar. Helen har
också haft en vit som var aggressiv. Så man får kanske införskaffa en brun ny
 
Nu skall jag sova arbetsdag i morgon .
Börjar 07.00 så ingen sov morgon här inte :)
 
 
 Sov gott
 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0