Bort med dränage

 

SUPER FARMOR BLOGG
V 16
 
 
180417
 
  
GRATTIS 
 
Elias & Elis
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 
 
Gubbens klocka ringer 04.50 väcker mig, 😒 snoozar tio
minuter och så ringer den igen. 😔 Ja ha det var ju den...Då
är man vaken igen. Här är en morgon då jag vill dra täcker över
huvudet och bara somna om, och sova fem timmar till, är det något som
går att beställa??  😊 Skulle vara bra.  
 
Men nä nu är jag ju vaken morgon stök och så på med kläder.
Vad hittar jag i dag? 😊 En kjol kan sitta bra och en kofta,
behöver väl ingen jacka i dag? 😊 Oj det är ju
+ tre grader ute klockan sex 🙃 Det är 
bra de hur skall man annars få
sommar om inte värmen
kommer 😊
 
 
Frukost.
Jag det är min tid
och min goda frukost. 😊
Så sitter nu lugnt och stilla i ett tyst hus 😊 .
Njuter alldeles själ till 100 % och det är jag värd.
Så kan jag läsa lite nyheter och få koll på världen, låter som
en alldeles bra ide.
 
Så skall jag då ta Ashani till läkaren igen, massa häng dränage skall
bort, 😚 och det är nog skönt för henne dom är nog lite jobbiga
att ha hängande. Men jag skall ta Camilla med mig, 😊
hon skall ju till läkaren i Södertälje 🙂 klockan ett.
Så hämta henne, lämna Linus och så
plocka kidsen. Mot stan, 😙 igen.
 
Det är bara att köra på här
sitter vi och väntar, 🙃 hon kom in
fortare nästen 30 minuter tidigare 😉 helt 
OK tycker jag. Så då blev det lunch på Donken 😊
vid Hötorget. Sen ner och hämta bilen. Det blir nog bra de.
Bee står i ett garage och väntar på mig, 😊 han vill ut och rulla. Så då kör
vi hem kidsen.
 
Sen var det ju bara att köra iväg mot näst stopp.
Det blir med Camilla, 😊 allt flyter på som bet skall och vi blir
klara strax innan två. Jag måste handla så jag åker till ICA MAXI
Moraberg, mitt första besök där, 😊 en stor och bra affär vill jag lova. Den är
stor och luftig inte alls många människor där, bara ett få tal. Vi handlar och så är 
det bara att köra hem.
 
Kaffe tår hos Camilla sen måste jag hem nu är jag super trött.
Mat skall lagas och man har inga andra saker som står på spel. Bara 
middagen, OK Då kör vi allt, kycklingpinnar, ris tomat och bea 😊 Juhani 
spelar och Ashani ser lite piggare ut 😊 det är i alla fall åt rätt håll som detta ser ut.
Jag hoppas att det inte händer så mycket mer. 😊
 
Soffläge, tv och där sover jag.
Kliver över till sängen vid 21.30. Ställer
klockan så jag kommer iväg till jobbet i morgon.
  
 Sov gott
 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0