Då kallar jobba igen

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 14
 
 
180402
 
 
GRATTIS
 
Ferdinan & Nanna  
 
DAGENS CITAT 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då har jag en ny morgon och den är lite tråkig 😏 ,
jag har tvättstuga nu klockan sju. Ett måste men så tråkigt.
Jag hoppas att det skulle finnas ett trick att trolla allt rent utan att
behöva vara i tvättstugan. Tvättmaskin hemma här fungerar inte då det
skulle ta upp hela badrummet.
 
 
Nå väl jag tar det med ro och ser till att det finns kaffe 😊 ,
min svärdotter Nea har gjort ett bra kap, hon har fyra maskiner och
en som hon tvättar arbetskläder i, så smidigt 😊 . Men nu skall jag få lite
frukost i mig först.
Läsa lite på nyhets sidan och en liten koll på FB.
Och jag har nu startat tvätten så jag skall ner om 20 minuter
så full fart. Jag känner att det fungerar bra och hoppas på att dagen
kommer att vara hur bra som helst 😊 .
 
 
Det var tvätten de, helt otroligt men jag är klar nu 10.40 😊 .
Då tar jag en dusch och så är jag klar för en kaffe med 
Camilla och så jobbet 😊 . Det blir fint detta. Jag
kör på så det ryker.
 
En lunch och kaffe innan jobbet hos Camilla.
Ja det är rätt bra att ha ett fika sällskap in på knuten.
Jag har mina vänner så långt ut i avlånga Sverge så det blir
massa bensin pengar om man skall åka dit hela tiden  😊, min
dotter duger bra . Jag då skall jag till jobbet, för det är rätt viktigt att komma
dit också. Jag är uppe på jobbet vid 13.50 tiden. Går in på avdelningen och kollar läget.
Emma från 1 D kommer och frågar om jag inte skulle komma och hjälpa henne :)
 
Ha ha vilken dunder klump, jo det skall jag ju, Kurt jag kommer om en timme.
Har lite sol att fixa med Emma  😊 Varför glömde jag nu detta? Jag som
tycker detta är viktigt, eller är det för att jag egentligen inte skall
göra det efter som jag inte är SOL ansvarig längre.....
Trixigt detta.
 
Nå väl jag hjälper D sidan och det är viktigt för mig.
Jag kan ju detta så det är ju bara att göra.
Nu tillbaka till avdelningen, Klockan
hann bli 15.40 så jag bör nog äta
min middag så jag inte blir
grinig.
 
Kvällen med Kurt går som vanligt, bra vill säga. Inga svårigheter
eller andra saker. Allt svänger på som det skall. Det är mycket
om Lill-Babs på tv i kväll. Dom boende som har varit med
tycker det är synd. Hon var inte så gammal, nä bara
80 år. Vila i frid Lill-Babs.
 
Nu skall jag hem, det blev inget som skall hämtas i Kasstmyra.
Nea skulle ha något där, jag får allt ta det i morgon.
Nu skall jag fixa kväll och se till att komma
i säng. Seg och mycket mentalt trött
är jag.
 
 
 Sov gott
 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0