Då står fredagen här igen

 

SUPER FARMOR BLOGG
V 17
180427
 
 
GRATTIS 
 
Engelbrekt
 
 
 DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 
 
Det är så tråkigt 😔att jag vaknar fem eller före fem eller start efter fem.
Jag vill inget annat än sova lite bara lite,  jag tänkte en och
en halv timme,🙂 det vore så gött. Men nä jag lade
mig sent bara för att sova lite till, men det
tycker inte min kropp att jag
skall behöva.😊
 
 
Jag har lite stök för mig på
morgonen 😊nu men det gäller att vara
tyst så man inte väcker Joline. 😊Hon sover och
det behöver hon nu när klockan bara är fem och tjugo.
Jag skall plocka fram lite mat till mig så jag kan äta lite frukost.😊
 
 
Fil med musli är först ut och det är gott, jag skall läsa lite på nyheterna och sen ta en koll
på sociala media. Här kommer mycket intressanta saker 😊 Det är ju det som
är i snurr runt våra liv just nu. Ha koll på varandra 😊 Hur spännande 
som helst eller?? Ja då är det lite media koll.
Vad skall jag mer göra?
 
Skit också jag skall ju fan tvätta klockan sju. 😔 Hur kul är det?
På en skalla mellan 1 och 10? -50, Och det är så boring.
Jag hoppas det fungerar bra 😊 och att det går fort.
Linus skall till tandläkaren i dag, han 
kommer förbi här en stund innan
då hans pappa kör hit han
och mamma.😊
 
Camilla och jag tar en kaffe och snackar, 😊 Ari har ont i sin rygg och är lite "gnällig".
Så jag har satt igång två maskiner och har säkert fyra kvar. 😊 Men det var
kul med lite nytt snack här. Linus och Camilla går iväg till
folktandvården vid åtta. 😊Jag och Jolin skall ner 
till tvättstugan. På med två nya maskiner.
Så upp och invänta att Camilla
kommer tillbaka.😊
 
 
Mer kaffe och så ut med barnen 😊 en stund,
Camilla skall till Tullinge och fixa sitt kort på banken,
Jag tar barnen upp. Linus får vara med oss så länge. 😊 Men
Camilla kommer tillbacka ganska så fort. Så vi bestämmer oss för
lunch på Sibylla. Det blir inte så gått kan jag då säga som inte gillar detta 
ställe så bra. Men det var två andra som ville dit, Camilla och Ari.
 
 
Jag och Linus och Joline ville ju till Donken, 😊 men  nej nej det skulle vara Sibylla.
Ja det enda jag kan ta här är tunnbrödsrulle, Joline tog en korv och pommes, 
Linus nuggets och Camilla kycklingburgare, Ari en burgare med bacon.
Så var det då snart hög tid för mig att fara till jobbet, en kaffe på
Brinken bara . Ari var med och nu lämnar jag dom för ett
par timmar på jobbet. 
 
Kommer upp till avdelningen
13.28 så precis igen, hinner träffa både
administrativa och chefen. Sa till chefen att jag vill
ha en liten buss och åka på .utflykter Jag då skall jag fixa det
med kommunen, inte min chef utan jag??? Ja ja jag får titta på sakerna i
maj när allt blir normalt igen. Nu är det Kurt och jag som skatt kampa i hopp i dag.
Det blir bra och jag kan få en ganska vanlig och bra kväll, Kurt är så lugn och allt går så bra.
Middag, kvälls fika och även tv kvällen med lite roliga program. 
 
Jag träffar min kompis och kollega Maria vi slutar samtidigt. Jag skall köra
hem henne så hon kommer lite tidigare. Vi slutar 20.30 så nu är det tack och hej ses
nästa vecka. Jag byter om nu så det är bra. Tar Bee till centrum där Maria skall av. Jag
svänger ner  till Tuna och kommer hem  får en bamse kram av Joline och en puss av gubben. 
Så nu skall jag bara göra kväll och hoppas på en bra sömn. 
 
 
 Sov gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0