Dagen efter

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 15
180415
 
 
GRATTIS 
 
Olivia & Oliver
 
 
DAGENS CITAT
  
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Jag har sovmorgon nu skall jag sova, kom nu ...sov lite till.
Nä hä då får jag väl stiga upp då, 06.10 fan, jävlar, skit, rumpa,
allt vad där finns. 😣 Nu är jag less redigt less. Jag vill verkligen sova
bara två timmar till, nej det vill vi inte gå upp nu.
 
 
Ja ja jag kan ju äta frukost och ha lite egen tid som bara jag kan.
Fil, musli, medicin, kaffe och smörgås.😊 Allt intaget på  en timme och
30 minuter. Alla sover jag lägger mig på soffan för det är bäst så, lite vila
jag skall liksom köra hem sen.🙂
 
 
Folket vaknar lite lätt, en efter en, Jimmie, Nea och så kommer gubben också.
Inte illa, ja vi fikar jag lagar lite trasiga saker och så skall jag och Nea
hämta barn hos Annelie och Daniel.😊 Så trevligt lunchen
var klar och här kan man äta.😊 Kaffe kommer också,
jag gillar kaffe 😊 det vet alla.
 
Vi var kvar så där 2,½ timme 
men sen åker vi hem igen till Nykebro 😊
nu är alla barn med och det är bara att köra på.
Två män sover, den ena på sin säng, den andra i soffan 😊
Vilka trött mössor 😊
 
Nu är klockan redan så mycket och Joline vill inte att jag skall åka hem.
Jag älskar dig farmor stanna kvar snälla 😊 Hon är så söt min
lilla korv, jag älskar dig så mycket gumman det vet du  💓 .
Min son tvättar Bee och det är ju fint så nu
kan jag stila med han.
 
Det är mycket med skit måste jag tillägga.
Ingen tvätt under vinter tid, det tär på bilen så jag
har legat lågt med denna bedrift. Men nu måste jag fixa.
Bee skall vara vår fin nu. 😊
 
 Jag är med Joline och det är ju så att hon skall vara hela
tiden i dag med mig, hon kommer att bli ledsen
annars 😊 . Hon är så söt, jag älskar hennes
kommentarer. Men det leder ju fram till
den pugnten 😌 när jag skall hem.
Så....jag är lite på G nu.
 
Klockan blir massor och
jag är i behov av att åka nu, 😊
Ingett fan av mörkerkörning 😏som alla vet.
Vi kommer iväg sent men det skall ju gå. Gubben 
egentligen åka till stan och träffa Seija  (hans syrra) som är
i stan. Men han är seg och trött så det blir nog inte det just nu.
 
 
Resan hem är helt OK och rullar på vi är i Tuna  18.25 😊 tar en middag 
på pizzerian och så upp. Hälsar på ungdomar och kollar hur 
dom har det. Nu är det nog hög tid att sova, helt slut 
Sov gott 🙂
 
 
 Sov gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0