En soft dag

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 17
 
 
180424
 
 
GRATTIS 
 
Vega
 
 
 DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 
 
Då har jag en liten tisdag här och först är det ju bara att se till att
jobba med morgon stök och se till att man kommer i kläder.
För övrigt har min natt varit bra så vitt jag vet. Jag har
sovit tungt och djupt, nu undrar jag lite varför
jag vart så gastkramande trött i går? !
Vad hände egentlige?
 
Jag skall fundera på
detta i dag så kanske jag kan
komma på svaret också.  Det var så
overkligt att behöva lägga sig vid 20.00 tiden.
Inte riktigt min sak och det är inte mitt bord att sen sova
hela natten. Känns lite skumt och lite overkligt.
 
Nå väl nu skall jag se till och få arslet ur vagnen och göra mig klar.
Skall till Carolin och fixa lite sjukgymnastik. Min rygg har liten
tidenstill att på mina om mitt ryggskott. Det är inte så 
kul att ha den känningen, Jag kommer att jobba
med övningar som skall stärka min
rygg och hoppas det blir
bra.
 
Jag skall också få gå på medicinsk yoga vilket jag tror är
skit bra, jag kommer att hitta ett bättre lugn och en 
stabilt sätt att handskas med smärtan. Det är 
bara bra tycker jag, ser fram emot
detta.
 
Ja det kan sitta bra med en kaffe, Camilla bjuder.
Hon vill bjuda på lunch också. Det blev lax
och tre avsnitt av shadowhunters
 
Jag var och handla vid 13 tiden och nu skall jag hem och kalorina mitt hus.
Jag skall hitta min medicinska lugnande metod som är så fel och
så stressande att jag kommer att bli hysterisk innan
kvällen kommer till mig.
 
Jag håller på att falla tungt mot mitt förflutna med att jag
byter ut handsprit, desinfektionsmedel med kalorin.
Det är en gammal vän som jag också
missbrukat. Mitt hem stinker badhus, 
hur galet är inte det?
 
Jag har i alla fall torkat golven så det blev lite bra och jag är nöjd.
Jag fixa i vardagsrummet och köket, i köket kan man torka
till fan kommer och löser av en. Jag blir aldrig nöjd
med köket, hittar fläckar och annat gris
Undra vad det kommer i från.
 
Nu skall jag göra maten, jag, Juhani och Ashani skall kolla på film.
Äta lite mat och sen skall jag nog ställa mig själv i duschen.
Har lite att stå i i morgon då jag skall sitta på D sidan
med genomförandeplaner. Ja det kommer
vara lite kul.
 
Men nu är det tisdags kväll och jag har tittat på
film och nu skall jag kolla annan tv.
 
 
 
 Sov gott
 
 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0