Fredag den 13:de.....OK läskigt

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 15
180413
 
 
GRATTIS 
 
Artur & Douglas
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 Då är det en ny dag och jag skall ha tvättstuga 😗 Man skulle
kunna ha haft roligare saker för sig så här en
fredagsmorgon 😏 Men inte jag och
inte i dag, 
 
 
Och nu är det ju så att jag
då sov hela morgonen och natten,
har varit lite orolig, vet att jag har tittat upp 
då och då 😊 men annars har jag sovit. tills klockan
ringde. Är det inte så typiskt ? När jag måste gå upp då sover jag
men när jag vill sova så är det som gjort att inte få sova 😊 .
                      
 
Så till ruta två på morgonen, frukost 😊
den skall intas i lugnt mak. Det blir så gott och det är
precis vad jag skall ha nu, läsa nyheter också då det är som
gjort för det nu. Allt i sin lugna mak. 😊
 
Jag har tvättstuga nu klockan sju och det är inte så illa det, men det 
kan ju vara lite frustrerande också. Juhani får allt komma med
ner med allt, så det så. Han skall komma upp nu och det 
är ju bra för då går vi ner tillsammans. Camilla 
kommer över sen och då kan hon också 
hjälpa till med hängning.
 
 
Men det som händer är att
Juhani och Ashani somnar och det
blir bara  jag och Camilla som skall hänga
tvätten, det är ju OK kan man tycka. Men nu var det
han som ville tvätta då skall han vara med. Även då jag går ner
10.40 är han inte med. Men när jag kommer upp är hans ursäkt så lam.
 
Kan var trött jag behövde sova. OK jag då? jag behöver  också
sova men inte då jag skall jobba på jobbet och hemma. Hämta
ungar, köra ungar, åka till gubben och sen  skall jag vara glad
också, för annars klagar man. 
 
Fy vad jag kan vara trött på detta liv.
Men det är så det är och man skall väl vara
så jag rullar på med livet och ser till att alla har det
dom skall. Mitt behov kommer sist och det kan jag känna
är jobbigt.
 
Efter dagens tvätt och städ tar jag mig nu ut i världen.
Jag och Camilla skall nu bara slappa lite 😊och jag släpper
Juhani på vägen. Vi tar en lunch jag och Camilla hos henne hon
har någon burk ravioli det blir bra det och så är det kaffe så klart, inte
att glömma. Måste ha kaffe.
 
Hämtar Linus och så handla, det blir då lite som jag behöver hem.
Släpper dom hemma hos sig och så är det bara att köra iväg 
mot mitt hem. Jag skall förbereda middagen, eller skall
jag vänta lite behöver inte göra den nu. Jag tar
och snackar med gubben i stället.
 
Har förberett men inte satt på ugnen.
Detta blir bra spelar lite kort på datorn vilket
jag tycker är OK jag slarvar inte bort korten  😊 Så det
tar sin tid, Juhani kommer och då kan man äta då. Är inte så pig
och det är ju inte gubben heller han sover på soffan. 😊 Han tar maten senare.
Han äter inte samtidigt med mig.
 
Jag spelar lite mer kort och kommer på att jag skulle kolla på TV men glämde
det, hur kan jag göra det  😊 så det är bara att sätta sig i vardagsrummet och 
så titta lite då på TV. härlig kväll detta kan bli tycker jag.
Nu är det kväll och jag skall se till att göra kväll och det kan då bli skönt. 
Jag ville se Let´s dance såg sista dansen men det var allt.
Jag somna sen och det var ju inte alls så jag vill
ha det  😊 . Ja då är det väl bara att se till
att sova för natten.
 
 
 Sov gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0