Helgjobba i dag med Genet

SUPER FARMOR BLOGG
V 16
 
180421
 
 
GRATTIS 
 
Anneli & Annika
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 
 
När klockan ringer och jag måste gå upp är det så tråkigt att man nästan svimmar.😔
Dessa tidiga mornar är och kommer att vara så stressfulla så jag nästan
kräks. Men det är ett ont måste som jag hatar 😕 att känna just
nu. Kan lugnt påstå att detta är inte min grej just nu.
 
Men bit i det sura äpplet och gå vidare, 😊
det gäller det mesta i livet. Det är ju så med allt, jag
menar du är ute en kväll och det tar också slut så man måste 
gå hem. 😊 Olika relationer tar slut av olika anledningar, man skall gå vidare. 😊
Man byter säkert jobb under livets gång, 😊 barnen flyttar hemifrån och separationen 
är tung,😗 men man går vidare. Livet tar slut och anhöriga går vidare. 😏Det är ju bara samma
saker alltid, bara med olika innehåll.
 
 
Mitt innehåll i dag ser ut på följande vis. Morgon fixet är klart och nu är det
frukosten 😊 som gäller. Så det blir kvarg i dag men musli och fågelkvitter
utanför mitt öppna fönster. Det är rofyllt och jag blir glad och lugn 😊
av detta kvittrande, Hittar en bra balans i min energi
så kroppen kommer i balans.😊
 
 
Läser nyheter.
Som jag såg i går har vi förlorat
en stjärna till i går. 😔 Jag kan ju bara säga
att det var oväntat för världen. Sänder många kramar 
till familjen. 💟. Det är ju helt otroligt att en ung människa måste ta
denna resa. Men nu är det så och jag känner sorg.
 
 
Jag skall nu iväg mot mitt jobb och se var Genet och jag skall hitta på.😊
Jag kommer inte att stressa runt i dag nä jag kommer bara att
göra mitt och så kan man gå ut kanske, 🙂 det skulle
vara skönt. Hoppas det kommer att fungera. 😊
Mot Huddinge och mitt jobb. 😙
I min bil. 😊
 
 
Jag kommer till jobbet, och det
är redan på G 😊 med alla som skall ha
frukost, Alla som skall ha hjälp 😊 och så är
det bara att jobba på. Klockan tickar och jag
tar min lunch vid 11.00 😊 så det är en kort rast där jag
kan sitta ner och bara ta det lugnt. Jag hoppas dagen går
fort då jag är så seg och trött. 😔 Jag skall fixa fika till våra boende och
jaga upp alla efter lunch tupplur. 😊 Vi får ett besök till oss av en gammal
boendes man. En boende fyller år så hennes anhöriga kom och gratta.
Ja då slutar jag så nu skall jag åka hem och fixa lite kaffe. 😊
Kommer ner till Bee och startar, 😊 vad händer?? Han
vill inte öppna rutan i fram så jag håller på
att dö av värme slag. 😁Jag har fläktsystemet
på och sen nere på under 18 grader. 😊
Jag dör vad varmt det är i bilen.
 
 
En kaffe och så är vi snart på G mot
Jordbro 😊 och middag med Ashani´s pappa.
Det kan bli starkt och det kan bli väldigt stark mat det
återstår att se. 😊 Så njuter av kaffet ett tag, Vi skall åka här
om 15 minuter
 
Hitta en fin bild av min sessa
 
 
Hon är en söt goding farmors sessa, 💜ja många har man och det kan ju vara 
jobbigt bara det, alla tävlar om vem jag skall vara mest med. Det kan ju
bli så jobbigt i slutändan. Nä alla barn är viktiga 💚och det vet dom om.
Det är bra det. Jag har två barn jag nästan aldrig får se.
Hur bra är det? Det är jobbigt, jag skulle allt vilja
krama om dom lika ofta som alla andra💗.
 
 
Nä det är ju bara jobbigt att skriva om det.
Hoppas jag kan träffa Tindra snart i alla fall.😊 Hon
kan ju komma till mig och så är vi tillsammans en helg
Lukas ja jag hoppas jag kan träffa han med, lilla söta lulu.💛
 
 
 
 
Nu är det i alla fall min tid att samla i hopp familjen och åka 😊
mot Jordbro för att träffa Lucki  men fru och äta asiatisk mat,😊 det kommer
att bli intressant. Ari pallar inte stark mat och jag gillar lagom stark mat. Vilka massor
de har gjort, kyckling och curry kyckling, speciell curry potatis, sallad och ris allt så gott 😊 jag
kommer att vara mät i flera dagar.
 
 
 
Vi är där i två och en halv timme, sen skall vi ta oss hem. 😊 Vi tackar för oss och sen
är det bara att hoppa in i Bee och ta oss till Tuna. 😊 Ari gnäller på att andra
bilar kör om oss och att jag kör sakta. Den är ju ny, annars gnäller 
han på att jag kör för fort. 🤣 Undra hur detta blir.
 
Kommer hem och nu skall jag bara slappa så jag kan vara pigg i morgon.
Titta på tv och så.
 
 
 Sov gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0