Hemma dag med gubben

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 13
180401
 
 
DAGENS CITAT 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Det är nu en ny dag och en ny månad 😊 
Det betyder att vi är ytterligare lite närmare sommaren 😊
Jag känner nästan lite vår eller riktigt mycket med vår i luften.
Det är inte så kallt + 1 och det är ju bara att njuta.. 
 
 
Med detta har ju jag då börjat min dag och det blir frukost först,
Fil, musli, smörgås och kaffe. Det är så min dag startar 
inga krusiduller eller några konstigheter. Jag är 
lite så där seg/trött. Det är ett tillstånd 
som är konstig känsla bara.
 
Skall ta ock kolla läget på
världen och se vad som hänt 
sen sist jag kolla. Det finns ju människor i
världen som vill äga  allt. Dom hat ju olika metoder att
kuva sitt folk med. och skrämsel propaganda är nog den mildaste
metoden. Ja det är sjukt vad människor gör mot andra människor.
 
Hoppas min dag blir så bra som jag vill.
Jag är lite så där hängig i dag och det kan ju
då visa sig så att gubben får åka själv till sin kompis
jag blir hemma vid och skall nog bara slappa. En sväng till
affären blir det. Och en kaffe hos Camilla, dom gör om altan på
framsidan. Det var ju lite kul, Thomas har fått en ny ide 😊 .
 
Nå väl nu skall jag bara ligga och jäsa i soffan, lite kaffe blir det.
Maten kommer inte en på ett par timmar, så jag kan allt bara
relaxa lite, inget bra på tv men det är ändå tidsfördriv.
Nu är klockan nästa 17 då min man kommer
hem. Det blir då bara att börja med
middagen.
 
Fläskkotlett, brunsås och potatis.
Min man fixar det jag behöver bara fixa sallad.
Så kommer också ungdomarna, de kan komma och sitta
med oss, alltid lika kul. En familjekväll med film och allt 😊
Då har man gjort de också. Skall kolla på spårlöst. Sen blir det 
sängen. 
 
 
 Sov gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0