Hur skall jag bäst ta hand om denna dag?

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 15
 
180412
 
 
GRATTIS 
 
Liv
 
 
DAGENS CITAT 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ja det är en ny morgon och min man har åkt 😔
Men det är snart helg och vi ses igen 😊 allt blir bara bättre.
Så nu efter som jag då är vaken och har sovit en 21 tiden i går så är jag
pigg och har drömt massor, mins bara att det var lite rörigt. Ett barn var inblandat och
sen var det inte nu tid, jag hade lång klänning med massa underkjolar. Men vad vi var och
vad jag gjorde är oklart. Men det var lite stressigt för jag vakna just upp och var lite stressad, kan
också vara att jag måste skynda mig tillbaka hit.
 
 
Så min dag startar med att jag tar mig till köket och sätter på kaffe, Jag såg att gubben var vid
bilen och skrapa rutor. Så det har varit frost med minusgrader i natt, nu är det minus 1,5 och
solen kämpar på för att komma fram och värma och vi väntar på våren och värme.
Jag behöver massa sol just nu och det känns så bra, jag vet att den är på väg.
Det är snart bara värme i luften.
 
 
Lite frukost nu då, med min goda yoghurt och musli,
det är den först och så tar jag lite kaffe med en ost smörgås på den.
Tänk vad skönt det kan vara då man bara har lite lugn och ro. Sådant är viktigt
i livet och man skall bara ha det så där skönt runt sig inga dåliga vibbar eller stress
situationer. Nä andas in och andas ut så skön det blir.
 
 
Jag hoppas att jag kan få plats på den där yoga tiden med
medicinsk yoga det skulle vara bra tror jag. Hitta lugnet
regel och bara lyfta där ifrån, underbart.
 
Ja det är nu så att jag skall hämta Camilla och Linus, han skall till
dagis och vi skall till Telefonplan och hämta Juhani. Så det 
är steg ett först det är alltså en fika på Brinken 😊.
Vi åker nu mor Solbo och dagis.
Lämnar Linus.
 
 
Jag och Camilla drar till Västberga och köper en påtår där, lite lim till
min backspegel också. Då fixa vi den  😊 bra jobbat Camilla du
är händig du. Så det är då bara att ta sig till Juhani´s jobb,
så kommer han då  😊 Jag får då ta Bee hemåt. 
Ett snabbt stopp på lager 157,  Linus har
vuxit ur vår jackan.
Så hem och lämna Juhani plus hund i Tuna
Vi åker vidare till Rönninge och revisorn till LWK, 
nu kan vi ta lunch tycker jag. Är hungrig. Det blir i Salem
på Kina buffén. Gott som fan...😊
 
 
In på ICA för att handla
ingefära på burk och drickan som
Helen sa var bra, hjälp drickan koster 70
spänn, dricker man guld eller?? Dyr sak men den var
god. Skall ta den med till Ärla så då skall jag ge Nea också.
 
 
Nu hem till Millan och softa ett tag, jag skall ha mer kaffe 😊
 Så det var gott. Nu skall Camilla på yoga jag kom inte med för jag
missa att maila uppgifter att jag vill gå. Skall göra det i kväll 😊 Så medans
hon är där hämtar jag Linus, Camilla skall bjuda sin mamma på middag. Så när hon
är klar åker vi först för att fixa Linus middag, sen vår, sushi 😊 Det äter inte Linus.
 
 
Så hem till henne för att käka.
Det blir lite serie koll också, ghosthunters,
skit bra serie. Så nu tar jag mig hem, klockan är åtta.
Klockan tickar på, måste hinna att ringa gubben också.
 
Hoppar i säng sen.
 
 
 Sov gott
 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0