I dag...massor att göra

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 16
180419
 
 
GRATTIS 
 
Olaus & Ola
 
Super grattis till världens
finaste Joline 
 
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 
 
Ny dag med enormt mycket att stå i,
jag skall nu börja med frukost efter dagens
morgon  stök 😊 Det är så min dag startar i dag.
Hitta kläder som skall på, hitta allt som skall med och 
då kan jag slå mig ner vid Ari 💞 och njuta av min frukost.
 
Så min dag är igång och jag skall nu bara pussa på gubben som skall
åka till Eskilstuna. 😏 Jag skall också läsa lite på nätet och ha lite
lugn och ro nu när jag är ensam igen. 😏 Nyhets flödet
skall jag kolla igenom och se om jag hittar
något som är intressant 
 
 
Kommer till Brinken och får en stå fika,
vilket jag behöver. Jag är lite trött och jag
känner mig stressad redan nu, hur kommer det sig?
Jag är osäker på vägarna jag skall ta, om jag kommer att
köra fel eller om jag kommer att hitta.
 
Då är vi i Solbo och lämnar ett stycke kille. Han är inte så glad
att komma till dagis, han har roligt när han väl kommer dit.
Så då är vi på ge mot Farsta och ögon läkaren.
Det gick väldigt lätt att ta sig till Farsta och
hitta  rätt så där bara.
 
 
Klara med här, det var väldigt
roligt att se hur ögat ser ut och hur
dessa maskiner av i dag kan visa vad som
hänt.Camilla har lite syn bortfall på vänster sida.
Ögat har inte fått tillräckligt med blodtillförsel. Det måste ju
vara för att shunten stått fel. Men ögon droppar skall hon ha för att
väster öga är torrt och känns irriterat.
 
 
Så en kaffe på stående fot. 😊 Jag skall nu köra till Klarabergsviadukten så Camilla
kan fixa nytt körkort. Jag hittar ingen p plats så jag stannar i bilen. 😊 på 
en av och på stignings plats. Här gick det fort och hon fixa kort
och allt på 20 minuter. Klart att ta sig till S:t Eriksplan, ligger
nära här så det skall vara lätt att hitta.
 
 
Vi skall även här hitta en p plats vilket var lite krångligare.😏
Vi hitta ett garage till slut och då är det ju bra, Q Parks egna,
men det koster att ligga på topp, 95 spänn för en timme. 😒 Hutlöst eller hur.
Men det var ett viktigt möte Camilla skall ha här. 😊  Så jag hänger på och mötet 
tar lång tid då menar jag lång tid. 😔 Jag börjar få huvudvärk och lite irriterad känner jag mig.
 
 
Klar efter tre timmar hur i hela världen gick detta till? Jag fattar inte att människor kan snacka så
himla mycket och det är inte så invecklat som man kan tro, men tid tog det. Så det är nu bara 
att hitta tillbaka till Bee, Jo Camilla vet var vi parkera. 😊 Vi går till dörren den är låst....
Ha ha ha 😊  vi kommer inte in till bilen, herre gud, den är inlåst i garaget.
Vi hittar en klocka så Camilla ringer på. En kille svara, jaså tog ni
inte med er koden?? Nä vilken kod? Den står på biljetten,
Ha ha ha 😊 vi blev insläppta.
 
Så då måste vi få något i magen jag är as hungrig.😏
OK det är ju bara att fixa det då, Nu skall hon på medicinsk yoga och
jag hämtar en Linus. Killen måste fixa ordning frisyren, 😊 den skall vara lite kortare.
Så det skall jag göra, sen är det torsdag och han skall ha Donken kyckling, 😊 det är mamma och son
kväll hos Karlssons. Jag kör upp till VC i Storvreten och plockar Camilla. Nu skall vi hem. Lämna barn och tant på Brinken, skall äta middag och ta en fika 😊 med Camilla. Linus skall nu läggas och jag skall åka hem.
 
Vilken dag och lång har den varit, jag har fått tips av Jimmie vad Jolin önskar sig 😊 så
det skall jag köpa. Så det är bara att planera in det någon dag i veckan som
kommer. Jag letar efter ett dockhus 😊 till Haylie också, på blocket. Men 
dom är slut så fort dom kommer upp. Så jag skall nog fixa
en griffeltavla.
 
Nu är det min kväll och jag behöver sova lite
är trött. 
 
 
 Sov gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0