Jag är ledig i dag också :)

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 14
Dag 92 på året
 
180402
 
 
GRATTIS
 
Gudmund & Ingmund
 
 
DAGENS CITAT 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Morgonen jag lyckades somna om på, två gånger 😊 
Det kändes bra och jag trodde klockan skulle 
vara så där... nio nu när jag vakna. Men 
inte då klockan är bara sju.
 
Men vad gör det en dag som denna?? Jag får väl bara 
köra vidare med alla saker jag kan stoppa i detta
fack 😊 , så det är bara att börja dagen.
Frukost först det låter som en
bra grej att starta dagen
på.
 
 
Det var någon konstig
dröm i natt eller rättare sagt nu
på morgonen. Jag vet att hästar var med
Jolin, Linus och Tindra var där. Vi gjorde något med
hästarna, skötte dom eller om jag var veterinär...Det var en
tävling också men jag var inte med inte barungarna heller. Det var lite
konstigt vill jag lova den var så riktig på ett sätt, känslan och allt man tog i.
Så läsa nyheter kanske då.
Det är inga super bra saker men jag hänger
med vad som händer, Men jag har ju också en man som
vet allt så för enkelhetens skull kan jag bara fråga han, för de han inte
vet är inte värt att fundera över  😘 . Så jag vill ut och gå i dag, ser bra varmt
ut. Så jag kan ju ta Linus med mig, Ukki vill också gå ut. Vi åker till Hågelby och vi tar
en promenad på träsk spången. Alltid lika spännande.
 
Det hade blivit mycket längre men jag trilla genom isen.
Det blev lite kallt om tassen  😊 .
 
 
Promenera på isen
 
Här har jag trampat igenom
Ena kängan är torr
 
Nu är vi på G mot bilen
 


Hemma igen måste jag få av mig mina blöta kläder.
Det vart en väldigt kall fot, strumpan och
byxorna är blöta. Hänger dom på 
tork. Skall se att jag får
min fot varm.
 
Så hem med Linus, hinner med en kaffe där.
Dom har byggt om verandan på framsidan.
Den är längre och det ser så bra ut.
 
Väl hemma så är det bara en sak kvar.
Att få lägga sig och sova. Är trött och känner mig väl
syresatt :) Så jag kollar på TV, Farmen och sen somnar jag nog. 
 
 
 
 Sov gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0