Jag går mot en helg nu

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 17
180426
 
 
GRATTIS 
 
Teresia & Terese
 
 
 DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 
 
Det är en ny dag och jag vill inte kliva upp, 😔jo Ari är upp
men jag vill inte jag vill ligga i sängen och bara dö 😟
lite. Hör min man och nu kommer han hit,
han säger hej då och så åker han.
Jag ligger kvar, mitt alarm
går på jag snoozar 😉.
 
Jag sover inte så jag
går upp lika så bra, hittar lite
kläder och så. 😊 Morgon stök är ett faktum.
Det är lite så där segt i dag och jag känner att det
är långt till mitt kvällspass. 😊 Men det är OK skall handla lite i dag.
Toapapper och såna där bra att ha saker på Dollar stor 😊 . Nu är det ju
min tid att njuta av morgonen och se till att min dag startar med full energi.
 
 
Frukost, 😍
Det är den goda morgon
målet och de härliga maten som är
i ruta två. 😊 Som vanligt skall jag läsa lite nyheter,
och lite på sociala media.  Så min morgon är där det skall
vara i dag vid denna tidpunkt 😊
 
Då var det avklarat skall då ta mig ner till Bee för att hämta upp Millan så vi kan 
göra vår morgon, jag vill ha lite sällskap i dag så jag inte åker själv i väg på
affärs handling. Det blir Camilla som skall göra mig sällskap.
Jag hoppas att hon är redo för en dag med sin mamma.
 
Kaffe på Brinken, sen iväg med Linus. Han är inte så förtjust i själva lämnings
delen, men annars är det fullt ös på honom och han älskar att vara ute.
Då är det först att plocka upp körkort till Camilla. Sen till
köpcentrum, hämta träningskortet.  Camilla skall 
till Salem, Marit och massage.
 
Jag träffa en frissör som skall fixa mitt hår.
Det kan bli intressant. Hur skall jag ha det? Har liten
ide men går det på mitt hår? Det är ju frågan. Hur mycket 
det kostar, klippning och färgning, så där 750:- Det är över tio år sen
som jag var hos en frisör. Kan vara värt. Skall prata med Ari få se vad han säger.
 
Nu till Hallunda jag skall kolla smycken och Camilla skall hämta en mobil.
Då är det så att jag hittar inget, inte något överhuvudtaget. Lite
besviken måste jag säga, hoppas att det blir bättre när jag
kommer att kolla i Huddinge. Det blir säkert bättre.
Nu skall jag se till att jag får i mig lite mat.
Klockan blev lite mycket så jag
släpper Camilla hemma.
 
Åker mot jobbet på en gång, lite störning i trafiken då det är om byggnad vid buss
hållplatsen Gjuteri fram till Tullinge. De skall fixa cykelbana och brädda vägen.
Det kan ju vara på tiden, lite trångt är det. Sen har jag fått reda på att
bredvid Willys skall de bygga en racket hall. Kul.
Nu han jag till jobbet,1357 kom jag upp
på avdelningen.
 
Det är jag och Aya som skall jobba tillsammans.
Super teamet på Västergården  ha ha ha
Nä vi har bra gäng nu , jag, Inga,
Kurt, Sevim, Aya och Nor.
Det är så klart bra.
 
Maria är sjukskriven och kommer i slutet på maj.
Men jag gillar dom jag jobbar med nu .
Helt OK Jag skall ju också göra
lite SOL så allt blir klart.
Chefen är stressad.
 
Nu är det i alla fall så att vi måste ta det väldigt seriöst om detta skall gå.
Pia vill att vi skall ha lite  koll på hur vi skriver och att det blir lika
överallt. Så då hoppas jag nu att det är så att jag kan få
hjälpa till och bevisa att jag kan. Det är bra om 
det går nu i maj.
 
Nu är allt klart för i dag och vi har det så bra jag och Aya,
det fungerar så bra att man knappt kan tro sina ögon.
Man hinner med det mesta, och det är så kul.
Jag hoppas v kan jobba så här hela
tiden det skulle vara så bra.
 
Väl hemma,
här hittar jag Jolin och min man.
Det blir en extra dag med Jolin då min man är lite skadad i ryggen.
Ryggskott Hugo och han skall vara ledig lite nu så det blir bra. Vi har nu 
i alla fall haft en kram stund och så kan vi lägga oss.
 
 Sov gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0