Jobb igen men med SOL dokumentation :)

 

SUPER FARMOR BLOGG
V 17
 
 
180425
 
 
GRATTIS 
 
Markus
 
 
 DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 
 
Hej hopp nu kommer en ny dag till mig och jag är taggad till
tänderna. Jag är så himla upprymd för dagen på
jobbet 😊. Det är så kul. Men som vanligt är
det morgon pyssel först, det är varmt
och skönt med en dusch 😊.
 
 
Frukost kommer nu på tur så då
intar jag den och passar på att läsa lite 
på sociala media och i Expressen. Det kan ju 
ha hänt något roligt ute i vår trasiga värld. Jag tycker 
stt det borde få göra det, bara lite så man kan känna lite glädje. 😊
 
 
Jag har så gott om tid i dag att jag tror att det inte är sant 😊 jag börjar
inte förens klockan 09.00 i dag, 😊 Fatta jag är het lost, nio jag
skall vara på jobbet nio 😊 .Och jag skall sitta med
dokumentationen i dag, jag fattar inte, men jag
gör ett bra jobb inom detta område 😊.
 
Så nu är klockan 08.30 och jag skall ta mig till mitt jobb. Så detta blir kul 😊.
 Jag rullar mot jobbet och skall i dag vara civilklädd och inte
arbeta i vården. Jag hoppas att det kommer gå bra 😊 och
att datorn fungerar. Så nu är jag på min avdelning
och skall gå över till C sidan, jag skall börja
med Abbe. Han kommer först. 😊
Det går nog bra detta.
 
 
Irriations nivå hög, varför???
Ja tangentbordet och datorn hänger
inte i hopp. 😞 Så man skriver och det dröjer
15 sekunder innan datorn skriver. 😔Jag behöver 
en ny dator här. Det kommer att ta hela dan, va fan....
Abbe jobbar på och vi hinner nästan två boende. 😊 Det är lunch 
och jag äter med Pia. 😊 Vi sitter uppe i personalrummet, lite lugnare och 
lite tystare. Jag har yoghurt med musli med mig, dålig lunch men något att stoppa
i magen. Så 12.30 så är det bara att gå ner och jobba igen.😊
 
Klockan två kommer Josef, det är bara att köra på, 😊 detta är helt sjuka grejer.
Man kan inte skriva en hel bok om målet, eller hur man skall hjälpa
sin boende. Men det är skillnad på SOL och HSL, helt klart 😊 och
här sitter mina kollegor och skriver som man gör i HSL..
Inte så bra, här är SOL och det är korta instruktioner
som skall ges. 😊  
 
 
 
Nå väl, allt går bra och jag slutar 14.30 tack och hej nu går jag hem. 😉
Tar Bee och kör hem, jag har tvättstuga och Juhani har börjat.
Hoppas det går bra detta. 😊 Nä det skall ju inte gå
som jag vill med tvätten, Här är tydligen 
stora maskinen trasig...😣
Jag hatar detta.
 
Får boka ny tvättstuga på fredagsmorgonen.
Hur kul är nu detta? Inte ett dugg och det vill jag lova,
sur blir jag. Jag har annat för mig och inte är det att bråka
med tvätten. men allt gick bra ändå, så nu är det middag och min
man är hemma. Juhani och Ashani äter med oss det är lite segt och jag är
faktiskt lite slut i huvudet.
 
Men lite tv och kvalitetstid med mannen så blir det bra.
Han vill dock spela och då är det inte så mycket
jag kan göra.
 
Tar och gör natt nu, 21.30 känns bra
 
 
 Sov gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0