Joline´s dag

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 17
 
180428
 
 
GRATTIS 
 
Ture & Tyra
 
 
 DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 
 
Fantastiskt, jag har sovit till 07.30 fatt vilken lycka för min syn
när jag såg att jag sovit länge 😊. Då är jag den som kan
vara glad i dag. Utvilad och det känns så bra. 😊
 Så då kan jag börja min dag med
flaggan i topp 😊.
 
 
Så dagen skall då börja med....FRUKOST 😍
Njuter eller försöker njuta då jag har en liten flicka 😘 bredvid
mig som kollar på Taurus, helt galet men hon gillar den. Så jag har väl
inte den lugnaste morgonen, men vad gör det när det är min lilla tjej 💕 som är 
här. Jag tar i alla fall min frukost och ser till att hon får i sig lite av sin. Vilket är rätt svårt.
Hon har tyvärr lite av mamma Nea´s sak där att inte äta på morgonen.  Hon petar lite i sin
yoghurt 😊.
 
Men nu skall jag ta mig in i duschen och hon skall jag slänga in Jolin.
Det är ju hennes dag i dag så nu kör vi 😊 Vi kommer i väg efter
en tumult och letande efter mitt kort och plånbok.
Den kom till rätta och vi kan åka.
 
Nordhistoriska riksmuseet
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Så massa kort och en glad sex åring. Hennes dag var OK och hon gilla den.😍
Vilken tur och hon fick välja present själv och då kom Snötass till
hennes ego. 😊 Bara de blev hon glad för 😊 . Det blev
middag på Donken sen hem och kolla film. 😊
Hon somna i min famn och nu
sover hon sött 😊
 
Jag kollar färdigt på filmen och hoppar i säng också.
Tack för en bra dag.😊 
 
 
 Sot gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0