Ledig, Hurra

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 15
 
 
180411
 
 
GRATTIS 
 
Ulf & Ylva
 
 
DAGENS CITAT 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Har vaknat upp ett par gångar på morgonen, det är
är inget ovanligt när det gäller mig, 😊 jag sover vanligt vis 
väldigt dåligt på morgon timmarna. Jag har vant mig med detta.
Men när jag är ledig skulle det vara så skoj att kunna sova lite längre.
 
nu är det tydligen väldigt svårt och jag får leva med detta. Jag har inget
annat val känner jag. Men nu skall jag starta min dag, 😊 det blir ruta två 
jag startar men, det känns lite ledigt då, behöver inte stressa i
duschen allt kan ta tid i dag :) . Softa hela dagen :)
 
 
Så Frukost skall fixas,
Jag tar fram och serverar mig själv  😊
Med lite nyhets info samtidigt kan vara en god sak.
Jag äter då väldigt långsamt vilket jag måste träna på, för jag kan
slänga i mig middag på en pisskvart.
 
Har lugnt och behagligt, händer inget särskilt i dag
bara softa som jag bör göra på en vilodag  😊 .
Det har varit en vilodag i solen. Då på
Brinken med min dotter.
 
 
Vi har kollat tv, vi har suttit på altanen och solat, fast jag blir ju inte
så brun som vissa andra, lite orättvist kan jag tycka. Ta en av sönerna, han har rött
pigment (hans skägg blir lite rött) men inte som jag inte, nej nej den människan blir solbränd
alla Hugo, jag, Haylie och Lukas är inte bruna på sommaren. Jag hoppas att barnen blir det senare i livet, just nu är det inge viktigt. Det är inge viktigt för mig heller nu mera 😊 .
 
 
Men efter lunchen som var kyckling är det då lite kaffe på G.
Vi har hittat två nya saker att smaska på, Ballerina kaka med chokladboll smak
och dumleglass . Vilken fest det blev för oss här nu då :) Go fika på hög nivå.
  
 
Skall hem och fixa middag till min gubbe som kommer hem i dag.
Det blir kul tycker jag. Det är ju lite oroväckande att han inte kommer.
Klockan är nu 18.30 och min man är inte hemma. Jag väntar 10 minuter till
sen ringer jag  till Ärla. Jag hoppas att det inte skall behövas. Se där nu kom han
innan dessa 10 minuter har gott. Ja det var ju bra då.
 
Jag har dock redan ätit för jag var hungrig för 40 minuter sen. Men han kan
äta och så går det bara bra att se till att han äter. Jag skall titta på
Dr Phil och sen kommer säkert något annat som man kan
titta på. Ashani kommer och det är ju bra, hon sover
hon sover här hemma och Juhani jobbar natt.
 
Så känner jag hur trött jag är, tror att jag
somnat flertal tillfällen redan. Så det är bara att gå
till sängs.  Bara blunda och sova. 
 
 
 Sov gott
 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0