Ner till Haylie och kalas

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 17
180429
 
 
GRATTIS
 
Tyko
 
Ett super grattis till mitt ena
barnbarn som fyller år i dag
 
 
 
 DAGENS CITAT
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 
 
Efter en mycket knagglig och jobbig sömn så är det bara att gå upp. 😗
Jag har sovit från och till hela natten och tröttna lite 07.30. 😊
Kan ju vara så att jag inte orkar detta sova
vakna hela tiden. 😊 Jag är väl
nöjd i alla fall.
 
 
Jag startar direkt på ruta två 😊
Frukost den skall intas och den skall jag allt
njuta av . 😊 Så lite media nyheter så kommer denna
morgon också vara bäst.😊 Nu kommer Joline upp och skall
sitta och goa det är hennes morgon tid och då är det så. 😊 Hon
berättar att min man, Ari och min son, Jimmie plus mamma Nea
sitter och snackar massa skit om mig. OK jag tittar på min man som himlar
med ögonen och säger att jag vet inte vad hon menar, eller hur! Nu är det så jävla
massa snack i en liten verksta .
 
 
 
Så vad skall jag göra åt saken,😏 jag måste bara vara bäst eftersom jag är så het samtalsämne.
Ja fattar det men jag skall nog inte ge tillstånd till det. 😏För dom kan snacka om annat
än vad andra människor gör.😏 Så nu är det ett faktum och det gör mig lite....
ledsen. Så man snackar skit om mig, men jag är jävla bra att
ha ibland. 😗 Hur jag känner för det? Jag vet inte.
 
 
Jag skall nu släppa detta och jag borde vara van 😊det är ju inte 
första gången folk skall snacka skit eller bara vända mig ryggen, 😊så jag
är van och jag stå rak i mina kläder ändå för jag vet vad som är rätt och vad som är fel.😊
Nu skall jag och Joline till IKEA, vi skall fixa gymnastiks mattan till Joline och en present till Haylie,
hon gillar pyjamas hjältarna och särskilt Ugglis. Hittar matta och lite till som jag behöver. Jag vill ha lite
ljus och en sån där klädborste med tape på 😊 Bra saker att ha 😊
 
Vi tar en tur till Tumba centrum hittar en Ugglis till Haylie så bra så enkelt 😊
Eller vad jobbigt. Jag skall se till att den kommer ner till Ärla sen 😊
Hoppas hon blir glad för den 😊, Kort från kalaset
kommer här.
 
Haylie´s dag, 4 år blir hon
 
Linus var med
 
Haylie visar sin fina Ugglis bil
 
Vuxna som var med
 
Här skall vi snart sjunga
 
Linda tar kort och tårtan till Haylie
 
Haylie båser ljus och ser filurig ut
 
Sebbes flikvän, Kim och Ari
 
Andra vuxna som är här, Ammelie, Dabiwel och Lilevie
 
Jimmie och Sebbe Lilevi tar tårta 
 
Astrid vill ha vatten, lilevie tar kakor och Daniel kommer med vatten
 
Jimmie provsmakar saker, Johana tar tårta, Thomas fotar selfi med en kille
 
Daniel och Thomas Vems är grabben??
 
Annelie mer Thomas med killen
 
Sebbe med flickvän och bäbis och Annelie
 
Juhani och Ashani gänget som röker
 
Robert och Amanda
 
Joline med kompisar och Linus
 
Daniel med snygga glajer Wilma vill smaka
 
Men hon får inget, yngsta deltagaren i dah
 
Jag var även ute och kolla in höns och tuppen.
Dom vill komma ut nu så det är ivriga.
 
 
  
 
Herr tupp.
 
Det blir time för oss att åka och det kan vara
skönt att fara iväg. Jag kan behöva handla i dag kanske.
Jag säger hej då och vissa barn blir så ledsen och vill komma med
mig hem 😌 Det gör ont i mitt hjärta att se till att hon inte gråter. Men hon kommer
att ha massa saker i dag och lekar hit och dit 😊
 
 
En bit på vägen kom vi till stora rastplatsen med McDonald, Cirkel K och Chopchop😊.
En dricka till långa färden och mat hem 😊 Ja det är vad jag vill ha så
då köper vi detta 😊 Hej och hå detta blir bra, kör hem och nu
skall jag äta gått😊 Blir lite över full i magen så det blir
att ligga en stund på soffan, vad händer här då?
Inget ovanligt och inget knasigt bara
att jag somna. 😊
 
 
 Sot gott
 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0