Och nu jobbar jag helg.

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 14
 
 
180407
 
 
GRATTIS
 
Irma & Irmelin
 
 
Stort Grattis till mitt barnbarn Jack.
4 år i dag Hurra Hurra.
 
 
 
DAGENS CITAT 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Vaknar av att man hör klockan, det är då så att
jag har sovit relativt bar och att det är en
ny dag på G som kan vara bara bra.
Man kan säga att det är en
bra morgon :)
 
Så, kommer upp och
hittar min man i köket han har
en klocka i sig också, men i dag har
han lyxen att kunna sova när han vill för att
han är ledig. Det är ju mer en vad jag kan:) Detta känns
inte så bra vill jag lova. Men så är det och så får det bli.
 
 
Frukost denna goda morgon mat, den kan slå allt och alla.
Jag får också ett kokt ägg av min man, han fixa den
innan jag kom upp. Gott. Då är jag på G mot
dagens .utmaningar Läsa nyheter.
Ha koll på Facebook, och
så gå ner till
Bee
 
Då så nu skall jag åka mot jobbet. 
Jag kommer säkert att jobba med Nor i dag
eftersom hon skall gå på Marias schema. Det är ju så
att Nor har det och Aya har Silvias schema. Det betyder att jag jobbar
med Aya i morgon. Så vad skall hända i dag då?? Jag har en lapp från chefen,
Mary, om en visning av lokaler och lägenheter. Det kommer att komma två nya till oss 
inom snar framtid. En man och en kvinna. Spännande.
Jaha jag delar medicin i dag, B-sidan behöver hjälp med att få in personal.
Lydiah är ensam och det går inte på den sidan, kommer på att jag har
nu lite bråttomt, hittar en som kan komma in fort. Super bra.
Så nu kan jag fixa mediciner på min sida.
 
Nor jobbar på och är så bra hon tar upp en efter
en och jag fixar medicin och soppor och tvätt. Det fungerar
så bra och inga konstigheter. Jag och Nor är klar vid 10 som vi
planerade. De som jag skulle visa runt kommer och jag tar dom på en lite
rundtur. Visar lägenhet och dom är nöjda. Så bra kommer detta att bli. Damen
kommer att få det bra.
 
Nu efter lunchen är det bara att ta sig hem och sen
till Tullinge där man skall fira Jack. Det kan ju 
vara kul.
 
 
 
 
Nu på kvällen så blir det bara att slapp
vid TV:n och sen sova för jag skall jobba i morgon.
Det är viktigt att jag är utvilad och kan ta tag i morgondagen :).
Så då är det väl bara att köra.
 
Middagen har gubben fixat och det var gott.
Nu skall jag bara göra kväll. 
 
 
 Sov gott
 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0