Tar ett pass till sen så, ledigt

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 15
 
 
180410
 
 
GRATTIS 
Ingvar & Ingvot
 
 
DAGENS CITAT 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Klockan ringer och jag skall upp.
Har sovit hela natten och det vill säga
utan att vakna upp en en enda gång. Hur skönt
är inte den?  😊
 
Det är morgon stök som står på agendan först.
Det är en skön morgon med lite fågelkvitter och lugnt i huset.
Det är inte så många som rör sig i huset klockan fem, en eller max
två går iväg innan Ari går klockan sex. Det är skönt för inga dörrar som slår igen.
Det är ovanligt tyst för att vara ett höghus med nio våningar 😊 .
 
 
Nå väl frukost 💗
Skall njuta lite och läsa nyheter.
Det är mycket i världen igen, tragiskt om
den där, "eventuella" Kemiska bomben mot civila i 
Irak, så fruktansvärt. 
 
Så nu skall jag bara ta mig till jobbet med Bee 😊,
han kommer att gilla solen i dag :) Skall tvätta han lite:) Han
behöver lite puts på ytan efter allt salt och skit i vinter  😊. Men
det kan ju bli en senare historia för nu skall vi till jobbet och jag jobbar
med Kurt i dag också 😊 . Hoppas på en lättsam dag och det kommer att
vara så mysigt, kanske lunch på balkongen 😊 .
Det kommer en ny boende också i dag, det blev en flytt som heter duga,
och just en ny som kommer in 11.00 så tajt det blev, med det
klarar vi galant  😊 . Inga kom och fixa namnskyltar på
dörrar och namn på pärmar, så det blir så bra.
 
 
Jag har inte så mycket att göra nu, lunchen klar, disken klar, överrapportering klar.
Så då skall jag bara kolla mail och sen så...hem 😊, tittar in på B sidan 
och tar en kaffe med dom. Har en stuns skratt attacker så
dagen är fixad. Jag tar min lilla Bee och skall nu
hem, en liten kaffe bara med Camilla.
 
 
Så kommer Juhani också över så det blir vi som åker hem.
Han skall dock dra snart, jag blir övergiven i dag och 
det känns ju så där. Kan vara skönt att inte ha
alla omkring sig :)  Nu har jag egen
relaxa tid. 😊
 
Så vad skall jag ha för middag? Ingen aning faktiskt.
Det blir säkert en yoghurt med musli. Eller inget.
Då så tv och lite lugnt skall man ha. eller?
Så somnar man....ZZzzzzzzzzzz
 
 
 Sov gott
 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0